کد خبر: 5314 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان؛

برای حفظ انقلاب باید انقلابی فکر و جهادی عمل کنیم

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل: در آئین افتتاحیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان با بیان اینکه هر چه داریم از نهضت حسینی داریم، گفت: اگر امروز با عزت جلوی دشمن می‌ایستیم، یقیناً به تاسی از نهضت امام حسین(ع) است.

 برای حفظ انقلاب باید انقلابی فکر  و جهادی عمل کنیم

به گزارش ابصارخبر، سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آئین افتتاحیه نمایشگاه هفته دفاع مقدس در سخنانی دشمنان انقلاب اسلامی را دشمنی عهدشکن خطاب کرد.

وی ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین در مراسم، اظهار کرد: امروز در اولین روز هفته دفاع مقدس با رژه فرزندان رزمنده این مرز و بوم دل ملت مسلمان ایران شاد شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: اگر امروز با سرافرازی مقابل دشمن می ایستیم همه این ایستادگی را از امام حسین (ع) می دانیم .

وی افزود: دفاع مقدس امتداد عاشورا بوده و انشالله این نهضت‌ها امتداد داشته و به صاحب اصلی خود صاحب امر (عج) واگذار شود.

امروز جامعه ما نیازمند تربیت عاشورایی است/ هفته دفاع مقدس فرصتی برای مرور رشادت ها است    

مستعد حصاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز سال تحصیلی و تبریک این ایام به دانش آموزان و معلمان، گفت: همه باید برای تربیت فرزندان عاشورایی تلاش کنیم، چرا که چنین تربیتی موجب ترس بنده از خدا شده و بنده را متعهد و متخصص بار خواهد آورد، یعنی همان چیزی که جامعه امروز ما به آن نیاز دارد.

وی گفت: امروز فرزندان استان اردبیل در مناطق عملیاتی شمالغرب با ایثارگری تمام حضور دارند تا من و شما در امنیت کامل به سر بریم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: بازآفرینی ایام دفاع مقدس برای ما فرصتی ایجاد کرده است تا بتوانیم هشت سال دفاع مقدس را که مردم ایران جانانه از خاک و ناموس خود دفاع کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را به ارمغان گذاشتند، مرور کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همه آسایش و امنیت و همچنین پیشرفت‌های علمی و نظامی ما مدیون خون پاک شهیدان والامقام است و  می دانیم که قدرت پیشرفته دفاعی قدرت بازدارنده است .

وحدت و انسجام داخلی بیش از هر زمان لازم است

سردار مستعد حصاری تاکید کرد: امروز وحدت و انسجام داخلی بیش از هر زمان لازم است و باید امروز انقلابی باشیم چرا که نظام جمهوری اسلامی مقدمه نظام اسلامی است.

وی گفت: شهید حججی ها حجت روشنی از رویش انقلاب در بین جوانان ارزشی ما بوده و شهید حججی ها به تاسی از سرور و سالار شهیدان هم در صحنه حفظ دین و ارزش‌ها هستند و هم مدافع حرمند.

سردار مستعد خاطرنشان کرد: امروز شاهد شکسته شدن استخوان گروه تکفیری داعش هستیم که این پیروزی را مدیون مدافعان حرم و همت این عزیزان هستیم.