کد خبر: 5287 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷

در افتتاحیه نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاه محقق عنوان شد؛

صادقی:کتابخانه مرکزی دانشگاه دردهه فجر به بهره برداری می رسد/شهبازی:امکان دسترسی به جدیدترین مقالات ISI فراهم شد

رئیس دانشگاه محقق در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی کتاب این دانشگاه از بهره برداری ساختمان مدرن کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق در دهه فجر سالجاری خبرداد و گفت: بزودی امکان دسترسی به 200 پایگاه علمی معتبر نیز فراهم می شود.

صادقی:کتابخانه مرکزی دانشگاه دردهه فجر به بهره برداری می رسد/شهبازی:امکان دسترسی به جدیدترین مقالات ISI فراهم شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز نمایشگاه کتاب تخصصی دانشگاه محقق با بیش از شش هزار عنوان از انتشارات مختلف به زبان های فارسی و لاتین با حضور مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری و مسئولان دانشگاه در محل ساختمان کتابخانه این دانشگاه افتتاح شد.

کتابخانه مرکزی دانشگاه دهه فجر سالجاری به بهره برداری می رسد

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم به بیان افتخارات جدید دانشگاه در عرصه های علمی، فرهنگی و ورزشی پرداخت و گفت: ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی با امکانات جدید و مدرن با 10 میلیارد تومان اعتبار تا دهه فجر سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: به پاس قدر دانی از دانشجویانی که موجب سربلندی دانشگاه شدند،بن کتاب برای خرید از این نمایشگاه اختصاص خواهد یافت.

امکان دسترسی به بیش از 200 پایگاه علمی معتبر در دانشگاه محقق فراهم شد
 حبیب شهبازی شیران رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق نیز به میزان دسترسی دانشجویان و اساتید به پایگاه های علمی معتبر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دسترسی به کلیه پایگاه های اطلاعاتی معتبر ملی و جهانی در دانشگاه محقق اردبیلی میسر شده است.
وی افزود: از مهرماه سالجاری امکان دسترسی به جدیدترین مقالات ISI از بیش از 200 پایگاه معتبر علمی به صورت کاملا آنلاین، با امکان دانلود خودکار مقالات به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ایجاد خواهد شد.

نرم افزار همانند جوی بین المللی برای تشخیص سرقت علمی در دانشگاه راه اندازی شده است

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق در ادامه سخنان خود از راه اندازی نرم افزار همانند جوی بین المللی برای ارزیابی و تشخیص سرقت علمی، دسترسی مستقیم به پایگاه های علوم اطلاعاتی کشاورزی، ریاضیات و آمار خبر داد و گفت:در نمایشگاه شش هزار عنوان کتاب در زیرشاخه های فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و علوم طبیعی، علوم ریاضی و علوم انسانی عرضه شده است.

وی افزود: از این شش هزار عنوان کتاب، پنج هزار و 200 عنوان کتاب لاتین، 200 عنوان کتاب عربی و 600 عنوان کتاب فارسی هستند.

 نمایشگاه کتاب تخصصی دانشگاه محقق با ارائه 20 الی 60 درصد تخفیف تا پنجم مهر ماه در محل کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/