پربازدیدترین ها

کد خبر: 520 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰

پذیرش بازرسی‌های خارج از اصول توسری غربی‌ها به تیم ایرانی

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه بعد از اتمام حجت رهبری، هیچ قصور و انفعالی از تیم مذاکره کننده پذیرفنی نیست، گفت: تیم ایرانی فریب تطمیع غربی ها را نخورد و تسلیم تهدیدها نشود.

پذیرش بازرسی‌های خارج از اصول توسری غربی‌ها به تیم ایرانی

به گزارش ابصارنیوز، مصطفی افضلی‌فرد در خصوص توسری‌هایی که ممکن است تیم مذاکره کننده ایرانی بخورد به خبرنگار سبلانه گفت: بعضی‌ها می‌خواهند به هر قیمتی توافق هسته‌ای صورت بگیرد از طرفی غربی‌ها هم این وسط می‌خواهند با استفاده از شرایط موجود و تطمیع طرف ایرانی یک سری امتیازات دیگر را  از ما بگیرند که در چنین شرایطی، این فرمایشات رهبری حجت را بر همه تمام کرد.

 عضو کمیسیون اصل نود مجلس این فرمایشات رهبری را که فرمودند "نباید مذاکره کنندگان توسری بخورند"، نهیب و اتمام حجتی دانست که همه را به رعایت خطوط قرمزها، حفظ عزت اسلامی و تسلیم نشدن در برابر زیاده خواهی رهنمون کرد و چه درباره تطمیع و چه در برابر تهدید نظامی آمریکایی تذکر لازم را به همه دادند.

 

پذیرش بازرسی‌های خارج از اصول توسری غربی‌ها به تیم ایرانی

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه، نه در موضوع بازرسی دائمی و نه بازرسی از مراکز نظامی جای هیچ انفعالی در برابر غربی ها نیست، گفت: تیم ایرانی اگر بازرسی‌های خارج از اصول و دائمی مورد ادعای آمریکایی ها را بپذیرد، مصداق تو سری‌هایی است که رهبری در مورد آن به تیم ایرانی هشدار داده اند.

 

 

وی تصریح کرد: غربی ها با پیش کشیدن بازرسی های دائمی درصدند تا همه فعالیت های قانونی ما را رصد و به نام "جلوگیری از فعالیت های هسته ای" سر زده به همه جای کشور کنترل داشته باشند، این در حالیست که ملت ایران همواره در مقابل همه قدرت ها ایستاده و آنها را به زانو درآورده است.

 

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه، بعد از اتمام حجت رهبری هیچ  قصور و انفعالی از تیم مذاکره کننده پذیرفنی نیست، خاطر نشان کرد: انتظار می رود تیم مذاکره کننده ایرانی انفعالی برخورد نکند و فریب تطمیع غربی ها رانخورد و تسلیم تهدیدها نشود.

 

وی گفت: تیم غربی هرگز میز مذاکره را ترک نمی کند، چرا که ترک میزمذاکره افکار عمومی جهان را نسبت به آنها بدبین کرده و عملا موجب نفوذ بیشتر اندیشه های ایران اسلامی خواهد شد.

 

ناکامی؛ دلیل گستاخی اخیر  غربی ها به ایران

افضلی فرد دلیل گستاخی‌های اخیر غربی ها و بویژه تهدیدات این روزهای آمریکایی‌ها را ناکامی آنها در مقابل ملت ایران دانست و اظهار کرد: ناکامی غربی ها در ایران سبب شده، آنها تلاش کنند در قاب تطمیع و مذاکره و در نهایت با متوسل شدن به گزینه پوسیده و کهنه تحریم و رجز خوانی در مورد حمله نظامی به خواسته‌شان برسند، اما ملت ایران نشان داده که هیچ گاه تسلیم زورگویی ها نمی شود.

 

وی گفت: اگر مذاکره کنندگان از پشتوانه قوی ملت و رهبری برخوردار باشند به همان میزان اولا در برابر مذاکرات اروپایی با قدرت و قوی حضور خواهند داشت، دوما زیر بار هیچ گونه فشاری از طرف غربی نمی روند.

انتهای پیام/