کد خبر: 5126 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰

طی مراسم تکریم و معارفه؛

حجت الاسلام واحدیزاده، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد

حجت الاسلام حمید واحدیزاده، مسئول دفتر سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بعنوان سرپرست جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معرفی شد.

حجت الاسلام واحدیزاده، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، طی مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که با حضور حجت الاسلام تقوی مدیر دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات 12 ساله حجت الاسلام معاضدی مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل حجت الاسلام حمید واحدیزاده بعنوان سرپرست جدی دفتر نهاد نمایندگی مقا معظم رهبری در این دانشگاه معرفی شد.

قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن بیان تاریخچه تشکیل دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به مرور وظایف این نهاد در دانشگاه ها پرداخت و گفت:یاوری برخی نکات به همه ما کمک می کند تا با تعامل بیشتر و همکاری مناسب بتوانیم کارهای بهتر و مثمر ثمرتری انجام دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه  و دفتر نهاد رهبری در حوزه هایی چون فرهنگی و مذهبی اهداف مشترک زیادی دارند گفت: ترویج اخلاقیات،تأمین فضای فرهنگی مناسب در دانشگاهها از جمله مهمترین دغدغه های مسدولی دانشگاه و  دفتر نهاد رهبری در دانشگاه است.

وی تبیین ارزش های اسلامی در محیط دانشگاه ها را یکی دیگر از وظایف دفتر نهاد نمایندگی مقام معظ رهبری در دانشگاه ها عنوان کرد و گفت:رشد بینش سیاسی دانشگاهیان  در کنار هدایت تشکل های دانشجویی  و مقابله با ترویج عقاید انحرافی در دانشگاه ها از جمله  وظایف سنگین و خطیر  مسئولین دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها است که همه ما باید تلاش کنیم که این اهداف محقق شود.

اخوان اکبری در پایان سخنان خود به سخنان امام خمینی(ره) در زمینه اهمیت دانشگاه اشاره کرد و گفت: در دانشگاه اسلامی علم باید در کنار اخلاقیات و معنویان توأمان رشد کند تا به تعالی کشور منجر شود.

وی تصریح کرد: در کشور ما اگر توسعه علم و دانش همراه با توسعه فرهنگی نباشد، علاوه بر ترویج مشکلات غربی، کشور با مشکلات عدیده ای نیر رو به رو خواهد شد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی رسالت های آموزش عالی کشور را یادآور شد و گفت:زمانی که توسعه فناوری با تعهد همراه شود، منجر به پرورش نیروهای مدیر ،متعهد و کارآفرین خواهد شد که خود نیز حل بسیاری از مشکلات کشور را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام کاظم معاضدی مسئول سابق دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی  مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  در طی 12 سال تصدی مسئولیت خود، خدمت در دانشگاه را زیباترین فصل عمر خود عنوان کرد و گفت:دنیا را با تمام لحظاتی که با دانشجویان بودم عوض نخواهم کرد.

وی در ادامه سخنان خود به بیان خطاراتی از سفرهای خود همراه با دانشجویان به حج پرداخت و گفت: دانشجویان از جمله جوانانی هستند که با دل پاک و خلوص نیت در انجام کارها می توانند تحول افرین باشند.

حجت الاسلام حمید واحدیزاده مسئول دفتر سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بعنوان سرپرست جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معرفی شد

واحدیزاده پپیشتر مسئول ذفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اربیلی را بر عهده داشته و علاوه بر این 2 دوره کار تبلیغی و فرهنگی (مبلغ معارف اسلامی) در کشورهای گرجستان و جمهوری آذربایجان را نیز در پرونده کاری خود دارد.

مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علو م پزشکی اردبیل طرح ضیافت اندیشه اساتید را یاداور شد و گفت: هم نشینی با اساتید و دانشمندان متعهد مایه مباهات وی بود.

وی در پایان سخنان خود برای حجت الاسلام واحدیزاده در سمت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.

 

انتهای پیام/