کد خبر: 5124 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰

طی مراسم تکریم و معارفه؛

حجت الاسلام حسنی، سرپرست دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان شد/معاضدی بعد از 12 سال به مرخصی یکساله رفت

طی مراسم تکریم و معارفه که با حضور مدیر دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، حجت الاسلام حسنی بعنوان سرپرست جدید دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان معرفی شد.

حجت الاسلام حسنی، سرپرست دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان شد/معاضدی بعد از 12 سال به مرخصی یکساله رفت

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز طی مراسم تکریم و معارفه که  با حضور حجت الاسلام تقوی مدیر دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور،حجت الاسلام فیاضی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)،روسای دانشگاه های اردبیل، مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و مسئولین بسیج دانشجویی در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات 12 ساله حجت الاسلام کاظم معاضدی، حجت الاسلام عبداله حسنی بعنوان سرپرست جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان  و مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی معرفی شد.

فعالیت‌های دفتر نهاد رهبری  مکمل فعالیت‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه است

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ابتدای این مراسم  ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان کار کردن با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را مایه مباهات دانست و گفت: فعالیت‌های این نهاد  مکمل فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه در چند سال گذشته با افزایش چشمگیری روبه رو بوده گفت: موفقیت های روز افزون دانشگاه حاصل همفکری و تعامل با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه است.

صادقی کسب مقام اول و دوم راهیان نور در سالهای ۹۴ و ۹۵ در سطح کشور  را یادآور شد و گفت: همت مسؤولان فرهنگی دانشگاه به ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری باعث به دست آوردن این موفقیت بزرگ شده است.

صادقی در ادامه سخنان خود تعامل دانشگاه با دفتر نهاد رهبری را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: روحانیت نقش بسیار موثری در دوران قبل و بعد از انقلاب داشته است و ما باید قدردان این زحمات باشیم تا بتوانیم همواره در مسیر سعادت قدم برداریم.

دانشگاه محقق، یکی از دانشگاه های پیش رو در زمینه تعامل با دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های  کشور است

حجت الاسلام تقوی مدیر دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور دانشگاه محقق را یکی از کم حاشیه‌ترین دانشگاه‌های کشور دانست و گفت: این دانشگاه یکی از پیش گام ترین دانشگاه های کشور در جهت تعامل با دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است که فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در آن با بهترین کیفیت برگزار می‌شود.

وی جابه‌جایی در دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه ها را باعث ایجاد پویایی در فضای دانشگاه عنوان کرد و گفت: این اقدام بیشتر به منظور بستر‌سازی برای استفاده بیشتر از ظرفیت افراد در موقعیت‌های مختلف انجام می گیرد.

تقوی با بیان اینکه اختلاف نظرها در سطح مدیران ارشد یک دانشگاه فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه ها است،گفت: رشد و تعالی دانشگاه ها به شرطی محقق می شود که همدلی  و هماهنگی بین دانشگاه و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به بهترین نحو برقرار باشد.

حجت الاسلام کاظم معاضدی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این مراسم با بیان اینکه هر تولدی مرگی را پیام آور است،گفت: مرگ و زندگی با هم است و هر آمدی نیز رفتنی را به دنبال دارد.

وی ضمن قدردانی از همکاری روسای دانشگاه ها و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در طول تصدی مسئولیت خود، مشغله علمی را علت مرخصی یکساله خود عنوان و برای حجت الاسلام حسنی سرپرست جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام معاضدی به مدت 12 سال علاوه بر ریاست دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان مسئول دفتر نهاد در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز بود.

حجت الاسلام عبداله حسنی سرپرست جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان نیز همزمان با تصدی این مسئولیت همچنان مسئولیت دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظ رهبری در دانشگاه های محقق اردبیلی، فرهنگیان و پیام نور اردبیل را نیز بر عهده دارد.

انتهای پیام/