کد خبر: 5099 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴

بازدید مسئولین دانشگاه پیام نور از عرصه جهادی گروه عباسیون این دانشگاه

مسئولین دانشگاه پیام نور اردبیل با حضور در عرصه جهادی گروه عباسیون این دانشگاه در منطقه گلمغان اردبیل از نزدیک در جریان فعالیت های عمرانی و فرهنگی این گروه جهادی قرار گرفتند.

بازدید مسئولین دانشگاه پیام نور از عرصه جهادی گروه عباسیون این دانشگاه

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز افسر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل به همراه حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با حضور در مدرسه شهید کاظمی محله گلمغان اردبیل از نزدیک در جریان فعالیت های جهادی بسیج دانشجویی این دانشگاه قرار گرفتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان اردبیل،در حاشیه این بازدید با بیان اینکه اردوهای جهادی تلفیقی از جهاد اکبر و جهاد اصغر است گفت: دفاع از ارزشها، سازندگی و خودسازی و حضور در عرصه به تکامل و تعالی دانشجویان می انجامد.
وی با بیان اینکه دانشجویان مدیران آینده کشور هستند،تصریح کرد: حضور و کسب تجربه در این عرصه عامل موفقیت دانشجویان در اداره امور کشور خواهد بود
حسنی رفتن به اردوهای جهادی را لبیک گفتن به فرمان مقام معظم رهبری دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب توصیه فرمودند دانشگاهیان به مناطق محروم سفر کرده و به محرومین هم در ساخت و ساز هم در برنامه های فرهنگی کمک کنند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های پیام نور استان در پایان سخنان خود توجه به بعد معنوی اردوهای جهادی را از جمله ملزومات دانشجویان در این اردوها عنوان کرد و گفت: با نگاه به امکانات و نیازهای درونی می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

هادی ملکی مسئول گروه جهادی عباسیون دانشگاه پیام نور اردبیل در ابتدای این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به تشریح برنامه های گروه جهادی بسیج دانشجویی پرداخت وگفت: برگزاری کلاس های احکام، زبان انگلیسی و ریاضی، مسابقات فرهنگی و ورزشی در کنار مرمت و رنگ آمیزی مدرسه از جمله فعالیت های گروه جهادی عباسیون در منطقه گلمغان اردبیل است.

اجرای مسابقه احکام توسط حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور و مسابقه زبان انگلیسی توسط  روحی رئیس دانشگاه از جمله کارهای قابل توجه این بازدید بود.

انتهای پیام/