کد خبر: 5076 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲

انتخاب ایده دانشجوی اردبیلی بعنوان برترین ایده دوره تخصصی فعالان جبهه فضای مجازی انقلاب

ایده رسول عبدی دانشجوی مؤسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی بعنوان برترین ایده دوره تخصصی فعالان شاخص جبهه فضای مجازی انقلاب اسلامی انتخاب شد.

انتخاب ایده دانشجوی اردبیلی بعنوان برترین ایده دوره تخصصی فعالان جبهه فضای مجازی انقلاب

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، جشنواره ایده های برتر فعالین شاخص جبهه فضای مجازی انقلاب اسلامی در مشهد مقدس  برگزار شد.

رسول عبدی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته نرم افزار از مؤسسه آموزش عالی مقدس اردبیلی توانست در این جشنواره با ارائه 4 ایده، عنوان برترین ایده پرداز جشنواره را از آن خود کند.

این دانشجوی فعال حوزه فضای مجازی در رابطه با ایده های خود به خبرنگار ما گفت:یکی از ایده مندر رابطه با ایجاد گروه بندی سنی بازی  های موبایل به صورت دقیق به روش گرفتن اطلاعات و یا استفاده از اکانت (محدود کردن بازی بر اساس سنین و یا فعال شدن بخش های مختلف) بود.

وی با بیان اینکه اکثر بازی ها به صورت گروه بندی سنی و با آرم مخصوص در بازار عرضه می شود، گفت: در ۹۹ درصد بازی های موبایل بخصوص بازی های ایرانی  این کارانجام نمی شود و اگر هم انجام شود بصورت ناقص است  و کاربر بدون توجه به ان بازی را نصب و اجرا می کند.

عبدی در پایان سخنان خود گفت: با انجان کارهای خلاقانه و ساده می توان به راحتی در برابر تهاجمات فرهنگی گسترده ایستادگی و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

چهارمین برنامه ملی فصل وصل با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از فعالان فضای مجازی در مشهد مقدس  با حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان، سید عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما، حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران، دکتر رسول جلیلی عضو شورای عالی فضای مجازی، مهدی فضائلی و علی اکبر رائفی پور در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

 


نظرات بازدیدکنندگان

ناشناس
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴

خیلی خوشحالم.تبریک میگم به رفیقم 9404