کد خبر: 4960 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱

اولین کاروان دانشجویی به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شد

اولین کاروان دانشجویی متشکل از دانشجویان برادر از مقابل آموزشکده فنی رازی اردبیل جهت فراگیری فرهنگ ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور به این مناطق اعزام شد.

اولین کاروان دانشجویی به اردوی راهیان نور شمالغرب کشور اعزام شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز کاروان دانشجویی استان اردبیل به استعداد 2 اتوبوس متشکل از دانشجویان برادر جهت فراگیری درس ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در شمالغرب کشور از مقابل آموزشکده فنی رازی اردبیل به این مناطق اعزام شد.

علیرضا روحبخش مسئول حوزه شهید علم الهدی در مراسم بدرقه دانشجویان به اردوی راهیان نور با بیان اینکه اردوهای راهیان نور به 4 منطقه در کشور اعزام می شوند از مناطق عملیاتی شمالغرب، جنوب، غرب و دریایی بعنوان محل های اعزام زائران راهیان نور نام برد و گفت: بسیج دانشجویی تا کنون زائران دانشجو را به مناطق عملیاتی جنوب و شمالغرب اعزام کرده و راهیان نور غرب و دریای را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

روح اله نعمتی دبیر اردوهای راهیان نور دانشجویی نیز ضمن معرفی یادمان های مناطق عملیاتی شمالغرب کشور گفت: زائران دانشجو طی مدت 2 روز از یادمان های شهید باکری و تپه نورالشهدا در شهر ارومیه و یادمان تمرچین در پیرانشهر بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/