پربازدیدترین ها

کد خبر: 4948 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹

عزاداری دانش پژوهان طرح ولایت در سالروز شهادت امام صادق(ع)

دانش پژوهان طرح ولایت در سالروز شهادت امام صادق(ع) با برگزاری مجلس عزاداری در سوگ شهادت امام ششم شیعیان گریستند.

عزاداری دانش پژوهان طرح ولایت در سالروز شهادت امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مجلس عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) توسط دانش پژوهان طرح ولایت در دانشکده فنی رازی اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام فتحیان سخنران این مراسم در ابتدای این مراسم به بیان خصوصیات و ویژگی های امام ششم شیعیان پرداخت و گفت:امام صادق(ع) اندازه‌ها را برای سیاسیون  مشخص کرده‌اند.

وی با طرح این سوال که آیا الآن سیاسیون ما در آن حدّ و اندازه‌ها هستند؟گفت:جالب این است که خیلی از مردم ما اصلاً این‌قدر انتظار از سیاسیون ندارند! مثلاً مردم ما از مسئولین سیاسی زیاد انتظار تقوا ندارند و این همان ضعفی است که متوجه ما است. ما اصلاً از برخی از سیاسیون چنین انتظار بالایی نداریم. و اصلاً نمی‌دانیم عشق و آرمان او چیست، چه فهم و درکی دارد، و چگونه زندگی کرده است؟

این مبلغ دینی در ادامه سخنان خود به تبیین مسئله تقوای سیاسی پرداخت و گفت: در فضای سیاسی جامعۀما،باید این فهم نهادینه شود و سطح معنوی سیاسیون جامعه، بالا برود.

وی افزود: ما باید بدانیم که انتظار امام صادق(ع) از سیاسیون چه بود و انتظار ما هم از سیاسیون جامعه، به همان نسبت، بالا باشد.

فتحیات ضرورت کادرسازی برای نیروهای انقلابی و ارزشی را یادآور شد و گفت:شرایط زمانۀ ما بهتر از شرایط زمانۀ امام صادق(ع) است و ما در این شرایط، باید کادرسازی کنیم و به دنبال رشد جامعه باشیم.

در ادامه این مراسم نوری پور و شکوری از دانش پژوهان زرح ولایت به مرثیه خوانی پرداختند.

انتهای پیام/