کد خبر: 4850 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان؛

امروز وهابیت مروج اسلام امریکایی و اسلام ابوسفیانی است

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان ضمن یادآوری پرونده سیاه وهابیت در طول حیات خود،گفت: امروز کار به جایی رسیده است که منابع اقتصادی و دلارهای نفتی آل سعود به جای خدمت به اسلام و مسلمین صَرف قتل و کشتار مسلمانان مظلوم در یمن، سوریه و عراق می‌شود.

امروز وهابیت مروج اسلام امریکایی و اسلام ابوسفیانی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان تخریب بارگاه چهار امام معصوم در سال 1344را  یکی از جنایان صورت گرفته توسط فرقه ضاله وهابیت عنوان کرد و گفت: وهابیت در طول حیات خویش پرونده سیاهی از جنایات  و وحشیگری را پر کرده است و امروز نیز گره های تروریستی چون داعش و النصره دست پرورده سران  همین فرقه ضاله است.

سید سیاح با بیان اینکه امروز وهابیت به استخوانی در گلوی مسلمین تبدیل شده است، گفت: امروز طالبان، القاعده و داعش با تأثیر از آیین وهابیت دست به آدم کشی و عملیات انتحاری می زنند و رژیم های وابسته به یهودیت و مسیحیت نیز از این سوژه علیه اسلام استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: وهابیت امروز در خدمت جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی است و حکومت جنایتکار آل سعود نیز منویات و نقشه‌های آمریکا را در منطقه اجرا می کند.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون استان با بیان اینکه این رژیم، چهره ای خشن از اسلام  را در دنیا به تصویر کشیده است، گفت: امروز کار به جایی رسیده است که منابع اقتصادی و دلارهای نفتی آل سعود به جای خدمت به اسلام و مسلمین و ایجاد وحدت و همبستگی اسلامی ، صَرف قتل و کشتار مسلمانان مظلوم در یمن، سوریه و عراق می‌شود.

سید سیاح در ادامه سخنان خود به تحرکات اخیر رژیم ال سعود در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز ماشین جنگی عربستان به دلایل واهی وارد کشور بحرین شده و با دفاع از حکومت نامشروع بحرین، اعتراضات مردمی در این کشور را با گلوله و ریختن خون های معترضین پاسخ می دهند.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون استان در پایان سخنان خود به لزوم نقد افکار و اندیشه های ناصحیح وهابیت توسط علمای اسلام اشاره کرد و گفت: امروز بر همه علمای بلاد اسلام واجب است که چهره  وهابیت را به دنیا معرفی کرده و با اظهار برائت از آنها، افکار و اندیشه های ناصحیح وهابیون را در صحنه های بین المللی مورد نقد قرار دهند.

سید سیاح با بیان اینکه وهابیت برای امنیت یهود، ارزش قائل است، گفت: این رژیم برای امنیت مسلمانان ارزشی قائل نیست چونکه وهابیت برداشتی ناصحیح از توحید داشته وآیات قرآن را تفسیر به رأی کرده و با کمترین بهانه ای اهل اسلام را به شرک و کفر متهم می کنند.

وی خاطرنشان کرد:وهابیت در عصر کنونی همچون خوارج دوران امام علی(ع)، منشأ فساد است.

 

انتهای پیام/