کد خبر: 4777 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در خصوص روز جهانی قدس

پس از گذشت سالها امروز شاهدیم که برخی کشورهای به ظاهر اسلامی پیرو و پشتیبان صهیونیستها بوده و با یاری رساندن به آنها در بجا آوردن نیات شوم شان به مصداق بارز ابی لهب ها و حماله الحطب ها هستند.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در خصوص روز جهانی قدس

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس عموم مردم ایران را به حضور پرشور و دشمن شکن در این راهپیمایی عظیم دعوت کرد.

در این بیانیه با اشاره به تاریخچه روز قدس آمده است:از سال 1948 که یهودیان مهاجر به فلسطین، به مسلمانان یورش بردند و املاک و اموال آنان را تصاحب کردند و صدها هزار نفر را آواره کردند تا تشکیل دولت غاصب صهیونیستی و تا امروز، جنگها و تجاوزات ظالمانه ای را شاهد بوده ایم که هر کدام برگ سیاهی بر تاریخ استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است و منجر به کشتار یا آوارگی میلیون ها تن کودک و زن و مرد شده است. همراهی کشورهای مدعی حقوق بشر در این جنایات، رسواگر ریاکاری و اندیشه های پلید و ظالمانه این دولت هاست.

این بیانیه می افزاید: اسراییل برای نفوذ به منطقه خاورمیانه از همه ابزار جنگی، تهدید، تطمیع و نفوذ فرهنگی دریغ نکرده است به نحوی که پس از گذشت سالها امروز شاهدیم که برخی کشورهای به ظاهر اسلامی پیرو و پشتیبان صهیونیستها بوده و با یاری رساندن به آنها در بجا آوردن نیات شوم شان، به مصداق بارز ابی لهب ها و حماله الحطب ها هستند. بنابراین ملت قهرمان و دولتمردان ایران اسلامی باید هوشیار باشند و این این پدیده عبرت گرفته و تلاش ها و نقشه های شوم رژیم غاصب صهیونیستی را در نطفه خفه کنند .

بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اردبیل با بیان اینکه امروز منطقه غرب آسیا بیش از هر موقع دیگر دچار بحران تروریسم و افراطی گری است می افزاید: بنا بر اذعان خود دشمنان اسلام، پشت پرده تمامی این حرکت های افراط گرایانه و تفرقه انگیز صهیونیسم جهانی، اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار در قالب تروریسم دولتی می باشد و مقاصد پلیدشان از غزه و فلسطین فراتر رفته و ریشه اسلام ناب را هدف گرفته اند که لازمه مقابله با این نقشه پلید، مقاومت جهانی مستضعفان در مقابل مستکبران می باشد که امروز پس از گذشت قریب به چهل سال از اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام عظیم الشان به عنوان روز جهانی قدس و نماد مبارزه با صهیونیسم، شاهد هستیم که ندای مقاومت و آزادی مرزهای جغرافیایی جهان را در نوردیده و دلهای تمایی آزاده های جهان را با خود همراه کرده است به گونه همه یکصدا فریاد مبارزه با استکبار و صهیونیسم غاصب را سر می دهند و این فریاد هاست که امروز تبدیل به گفتمان مقاومت در مقابل غاصبان و مستکبران شده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان بیانیه خود ضمن دعوت از آحاد دانشجویان و ملت همیشه در صحنه برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس مسئله فلسطین را یکی از اصلی ترین آرمانهای روز قدس دانست و از مسئولان کشورهای اسلامی خواست اقدامات عملی در خصوص مسئله فلسطین انجام دهند.

انتهای پیام/