کد خبر: 4770 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه محقق؛

روز قدس، روز حکومت بر قلبهاست

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز به پا خواستن مستضعفین بر علیه مستکبرین است،گفت: ما در این روز بزرگ به میدان می آییم تا به گردنکشان عالم بگوییم اگر غلط زیادی بکنند جواب آنها را با سیلی خواهیم داد.

روز قدس، روز حکومت بر قلبهاست

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، علیرضا نعمتی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز به پا خواستن مستضعفین بر علیه مستکبرین است،گفت: ما در این روز بزرگ با مشت های گره کرده به میدان می آییم تا به غاصبان و گردنکشان عالم بگوییم اگر غلط زیادی بکنند جواب آنها را با سیلی خواهیم داد.

نعمتی با بیان اینکه رمضان،ماه میهمانی خدا و آمرزش گناهان قدم های آخر خود را طی میکند و کم کم دارد به غروب خود نزدیک میشود، گفت:خیلی ها این ماه را نوروز بندگی میدانند چراکه آن را تولدی دیگر قلمداد میکنند و معتقدند که این ماه یعنی شروعی دوباره برای رسیدن به هدف و مقصود است.

وی افزود: ماه رمضان،ماه نزول قرآن است که با فرق شکافته علی آشنایی دیرینه دارد این ماه همان ماهیست که یتیمان کوفه برای دادن کاسه های شیر خود به ناشناس دل شب های تاریک کوفه،جلوی خانه او صف کشیدند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این ماه دارد به آخرین جمعه خود نزدیک میشود،به جمعه آخر ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:این جمعه با جمعه های دیگر فرق دارد چونکه با گذشت تقریبا چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،هر ساله در این روز راهپیمایی هایی باشکوه برگزار میشود.

وی به تبیین روز جهانی قدس پرداخت و گفت:روز جهانی قدس، روزی است که امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در پی شروع دور جدیدی از جنایات رژیم اشغالگر اسراییل طی پیامی آن را روز جهانی قدس نامیدند و تمامی مسلمانان جهان را به اتحاد علیه استکبار فراخواندند.

نعمتی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز به پا خواستن مستضعفین بر علیه مستکبرین است،خاطر نشان کرد: روز قدس روز دادخواهی و حساب پس کشیدن از زورگویان عالم بشریت با مشت های گره کرده است.

وی تصریح کرد:این روز، روز پشت سر گذاردن اسلام رحمانی، آمریکایی و غربیست چراکه این روز، روز تجدید پیمان با اسلام ناب محمدی و شعار هیهات من الذله است.روزیست که ملت های مسلمان را بیدار میکند و شجاعت و دلاوری آنها را به رخ مستکبرین جهانی میکشاند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی روز قدس را روز حکومت بر قلبها دانست و گفت:روز قدس حکومتی از جنس عشق، محبت و صفا است،روزی است که امام(ره) بنیانگذار این انقلاب با صدور پیامی مسلمانان جهان را به خیابانها می کشاند. پیامی برای ابد تاریخ که هیچ سلاحی در دنیا قدرت این کار را ندارد!

نعمتی با بیان اینکه دانشجویان اردبیلی نیز همگام با سایر آحاد مردم با حضور حماسی خود در صخحنه حاضر خواهند شد، اظهار داشت:ما این جمعه هم می آییم تا از مظلومان عالم در برابر مستکبرین دفاع کنیم.می آییم تا اسلام ناب محمدی را احیا کنیم.می آییم تا به غاصبان و گردنکشان عالم بگوییم اگر غلط زیادی بکنند جواب آنها را با سیلی خواهیم داد.

وی تصریح کرد: ما در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت هایی گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهیم و روی موشک هایمان نیز این شعارها را حک میکنیم تا همه بدانند که اگر قصد ترقه بازی داشته باشند جواب آنها را با موشک میدهیم و آنها را با خاک یکسان می کنیم.

انتهای پیام/