کد خبر: 448 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل:

دشمن شناسی و ولایت مداری؛ لازمه انقلابی ماندن است

سپری شدن بیش از سه و نیم دهه از عمر انقلاب اسلامیِ نه فقط به قطب استکبار که به همه دنیا نشان داد ملت بصیر و مقاوم ایران دست از انقلاب و آرمان های مقدسش برنمی دارد و بزرگ ترین دلیل بر این مدعا نیز وجود روحیه انقلابی در بین آحاد این ملت است.

دشمن شناسی و ولایت مداری؛ لازمه انقلابی ماندن است

معین الدین اسدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصار نیوز اظهار داشت: ملت ایران هیچ گاه دست از روحیه انقلابی و استکبار ستیزی خود برنمی دارد و در همه حال رساتر و کوبنده تر از همیشه، شعار      "مرگ بر آمریکا" را سر می دهد.

مسئول بسیج دانشجویی اردبیل با بیان اینکه آمریکا برای آزادسازی گروگان های خود در ایران، اقدام نظامی کرد و با شکست جدی  نیز روبه رو شد گفت: آمریکا چند ساعت پس از شکست نظامی در عملیات طبس، اطلاعیه‌ای صادر کرد و شکست در آن را پذیرفت و آشکارا اعلام کرد که این عملیات برای آزادسازی گروگان هایش در ایران انجام گرفته است.

اسدی تصریح کرد: عملیات طبس، یک عملیات حساب شده، برنامه ریزی شده و دقیق بود و برای آن آمریکا از نیروهای نظامی «دلتا» که زبده ترین نیروهای ارتش آمریکا به شمار می آمدند، استفاده کرد. حتی در بین نیروهای دلتا، 97 نفر از زبده ترین آنها را که در عملیات های گوناگون مانند جنگ ویتنام موفق بودند، بر گزید.

وی به شکست دیگر آمریکا در این جریان  اشاره کرد و گفت: هیأت حاکمه آمریکا گمان می کرد، با این اقدامات آمریکا، ایران گروگان ها را اعدام خواهد کرد ولی بر پایه آموزه های دینی ما، گروگان معنای خاص و حقوق خاص خود را دارد و با شکست ابهت ابرقدرتی آمریکا، ایران در یک معاهده این گروگانها را آزاد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای اردبیل افزود: آمریکا پس از شکست در طبس، امید خود برای بازگشت به ایران و یا نفوذ در ایران را برای همیشه از دست داد.

اسدی گفت: اگر امروز ایران به رغم صدور قطعنامه های آمریکایی، توانسته است بایستد و از آن گذر کند، به دلیل همان شکست و روی آوری آمریکا به تحریم های نظامی، اقتصادی، سیاسی و… است که ایران را قدرتمند و آزموده ساخت و امروز با توجه به تجربیات خود، توانسته با الهام گرفتن از فرامین مقام معظم رهبری و توجه به ظرفیت های درونی از جمله اقتصاد مقاومتی قطعنامه ها را پشت سر بگذارد.

دشمن شناسی و ولایت مداری؛ لازمه انقلابی ماندن است

مسئول بسیج دانشجویی اردبیل لازمه انقلابی بودن و انقلابی ماندن در شرایط فعلی را دشمن شناسی در پرتو بصیرت و ولایتمداری دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب و در راس آن ها آمریکا و اسراییل غاصب به شدت از انقلاب و امام(ره) و ملت انقلابی و آگاه ایران، کینه به دل دارند و لذا شاهدیم که انواع و اقسام فتنه ها و توطئه ها را تدارک می بینند تا بلکه به خیال خود ضربه ای به انقلاب و نظام وارد آورند.

وی ادامه داد:آمریکایی ها در طول سی و شش سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به وضوح نشان داده اند که به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند چرا که دست از خوی وحشی گری و استکباری خود علیه ملت های مظلوم برنمی دارند.

چرا می گوییم " مرگ بر آمریکا"

اسدی با اشاره به این که سیاهه جنایات آمریکا علیه ملت ما، طومار بسیار بلندی را شامل می شود، گفت: بی شک یکی از وظایف مهم هر مسلمانی، اهتمام به مساله نهی از منکر می‌باشد که در این میان، سردادن شعارهایی چون "مرگ بر آمریکا"، مصداقی از این مساله مصداق بارز برائت از مستکبران است.

وی افزود: دولت آمریکا و حاکمیت این کشور تاکنون ده ها و صدها جنایت و توطئه نسبت به ملت و کشور ما مرتکب شده و تا مادامی که این خوی استکباری وجود دارد ملت بزرگ ایران نیز با حفظ روحیه استکبار ستیزی خود حافظ اسلام و انقلاب و پشتیبان مستضعفین جهان خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی گفت: به لطف الهی ، درایت امام و رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم ، دشمنان تاکنون نتوانسته اند در مقابله با انقلاب اسلامی ایران به اهداف شوم خود دست یابند و البته ما هم باید در ادامه راه ، کاملاً مراقب و هوشیار باشیم و با توکل بر خدا و در سایه تبعیت از ولی فقیه زمان، توطئه های دشمنان را در هر عرصه ای خنثی کنیم.

از اصول انقلابی خود دست نمی کشیم!

اسدی در ادامه صحبت های خود به نکته مهم و در عین حال ظریفی اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی در داخل این فکر اشتباه را دارند که اگر ما در برابر غرب کوتاه بیائیم، فشار ها برداشته می شود که به نظر من این یک محاسبه ی اشتباه است؛ چرا که ما اگر یک قدم کوتاه بیائیم، آن ها برای فشارهای بیشتر قدم به قدم جلوتر می آیند و همچون این روزها بار دیگر گستاخی شان ، افزون تر می گردد.

وی اظهارداشت: استکبار ستیزی جریانی است که ما برای آن شهید دادیم و تا زمانی که استکبار روی زمین باشد ما دست از این اصل بر نمی داریم و می جنگیم.

انتهای خبر/ج