پربازدیدترین ها

کد خبر: 4456 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹

مراسم کلنگ زنی احداث خوابگاه دانشجویی در دانشگاه محقق

طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه محقق و معاونین اش کار احداث خوابگاه دانشجویی خواهران کوثر 4 در محوطه دانشگاه کلنگ زنی شد.

مراسم کلنگ زنی احداث خوابگاه دانشجویی در دانشگاه محقق

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم کلنگ زنی این خوابگاه با بیان اینکه ساخت خوابگاه یکی از اولویت های دانشگاه محقق اردبیلی است، گفت: تلاش می کنیم با مشارکت موثر معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع و فرهنگی و دانشجویی گام های موثری در ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه برداریم.

پروفسور مهرداد محرم زاده معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه خوابگاه دانشجویی خواهران کوثر 4 با زیربنای چهار هزار و 250 متر مربع و در پنج طبقه ساخته خواهد شد، گفت: ظرفیت این خوابگاه دانشجویی نیز 340 نفر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای احداث این خوابگاه شش میلیارد تومان برآورد اولیه هزینه شده است، افزود: امید می رود با تامین بودجه طی دو سال آتی شاهد بهره برداری از این خوابگاه باشیم.

دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: با توجه به اینکه در دانشگاه محقق اردبیلی تعداد خوابگاه ها با تعداد دانشجویان تناسب ندارد، تلاش می کنیم از راه های ممکن این مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه از مهرماه سالجاری یک ساختمان یکصد نفری با نرخ دولتی به ظرفیت خوابگاه های دانشجویی برادران دانشگاه افزوده خواهد شد، افزود: همچنین از سالتحصیلی آینده بخشی از مهمانسرا و استادسرای دانشگاه با نرخ دولتی به عنوان خوابگاه دانشجویی در اختیار دانشجویان خواهر قرار خواهد گرفت.

فنی اصل اظهارامیدواری کرد: با بهره برداری از خوابگاه دانشجویی خواهران کوثر 4 نیز طی دو سال آتی بخشی از دانشجویان در این خوابگاه ساکن شوند.