کد خبر: 4442 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷

خبرهایی از پشت پرده جاسوس هسته ای

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یک جلسه ای در حدودم پنج ماه قبل در کمیسیون امنیت ملی بابت این نفوذی که صورت گرفت، ولی گفتند این خبر کذب است، اما امروز شاهد آن هستیم که دری اصفهانی به دادگاه رفته است.

خبرهایی از پشت پرده جاسوس هسته ای

به گزارش ابصارخبر  جواد کریمی قدوسی در گفت و گو با پایگاه انقلاب نیوز، درباره جاسوس هسته ای که در مذاکرات نقش داشته گفت: یک جلسه ای در حدودم پنج ماه قبل در کمیسیون امنیت ملی بابت این نفوذی که صورت گرفته است برگزار شده بود. با اطلاعات اولیه ای که مسئولین اطلاعات در اختیار ما گذاشتند معلوم شد که آقای دری اصفهانی یکی از نفوذی های تیم مذاکره کننده بوده است.

 

وی افزود: این فرد در بخشی از تیم مذاکره کننده قرار می گیرد که هست و نیست مذاکره یعنی لغو تحریم ها به همان بخش وابسته بوده. متخصص و کسی که کارها به او واگذار می شود همین آقای دری اصفهانی می باشد.

کریمی قدوسی اظهار داشت: وظیفه ایشان جمع بندی و تنظیم متن توافق نامه در بحث تحریم ها بوده است. 
 
مسبب به بن بست رسیدن برجام عامل نفوذی است
عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه محمد جواد ظریف به این شخص اعتماد کامل داشته است گفت: اگر می بینیم برجام در قضیه تحریم ها به یک بن بست رسیده است ناشی از این نفوذی است. 
 
چند ماه پیش می گفتند این خبر کذب است اما امروز کیفر خواست ایشان صادر شده 
کریمی قدوسی تاکید کرد: در چند ماه پیش اعلام کردند که این خبر دروغ و کذب است،  ولی الان با اعلام دادستان کل کشور کیفر خواست ایشان صادر شده و به دادگاه نیز رفته است. این فرد اعترافات خیلی سنگینی هم داشته است که باید در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.
کریمی قدوسی اظهار داشت: مردم هر کجا که ما را می بینند اصرار می کنند که چرا دستگاه قضایی اطلاعات را در اختیار مردم نمی گذارد که بدانند که چگونه این همه سرمایه خود در توافق هسته ای را در سینی گذاشتند و تعطیل کردند؟
 
برجام شاهکار رسانه های سلطه برای مهندسی افکار بود
این نماینده مجلس با انتقاد از برجام و تیم مذاکره کننده گفت: اآقایان آمدند با مردم حرف زدند و تاکید کردند که پیروز شدند و سپس شادی هم کردند. این موضوع یکی از شاهکار های رسانه ای سلطه بود که هدفشان مدیریت و مهندسی افکار عمومی بود و به نحو احسن هم انجام شد.
 
همه رمز و راز برجام در این پرونده فرد نفوذی است
وی گفت: صنعت هسته ای را از دست دادند ولی در مقابل مردم را جوری هدایت کردند که مردم مجاب شدند به کف خیابان ها بریزند و شادی کنند. همه رمز و راز برجام نیز در همین پرونده جاسوسی است که به تیم مذاکره کننده نفوذ کرده بود.
 
در بخش حقوقی برجام نیز جاسوسی پیدا شده که هویت فرانسوی دارد
کریمی قدوسی ادامه داد: به غیر از دری اصفهانی نیز جاسوس دیگری در بخش حقوقی برجام و توافق بوده است که آن هم هویت فرانسوی داشته است. اخبار و اطلاعات این موضوع  اعم از نوار، فیلم و ...هم کاملا موجود است چون کیفر خواست صادر شده و به دادگاه ارجاع داده شده است. ما نیز پی گیر این قضیه هستیم و امیدواریم اقدامات متقابل صورت پذیرد.
انتهای پیام

 

انتهای پیام/