کد خبر: 4227 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵

زمان ورود پیکرمطهر شهید نیکنام مهراوران به شهرستان پارس آباد

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: با ورود پیکر مطهر شهید «نیکنام مهراوران» به پارس آباد، این شهر فردا معطر به عطر شهادت می‌شود.

زمان ورود پیکرمطهر شهید نیکنام مهراوران به شهرستان پارس آباد

به گزارش ابصارخبر به نقل از آران مغان گفت: فردا یکشنبه (6 فروردین) پیکر پاک و مطهر شهید نیکنام مهراوران با استقبال مردم وارد شهرستان پارس آباد مغان می شود.

وی افزود: آیین تشیع پیکر این سرباز شهید سرافراز راس ساعت 10:30 صبح با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان طی تشریفاتی از مقابل میدان سپاه تا چهارراه امام خمینی (ره) پارس آباد تشییع و در ادامه پیکر این شهید برای تدفین به زادگاهش روستای قره قباق حسنخانلو (عبدالرضاباد) بدرقه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد با بیان اینکه همه تلاش‌ها در شهرستان بر این است که میزبان شایسته‌ای برای این شهید باشیم، از اقشار مختلف مردم جهت حضور در مراسم استقبال و تشییع از این شهید دعوت کرد.

شاهی گفت: نیکنام مهراوران از سربازان تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بود که اخیرا در منطقه عملیاتی اشنویه آذربایجان غربی در پاسداری و دفاع از کیان انقلاب اسلامی و مرزهای خاک وطن به شهادت رسیده است.

گفتنی است، نیکنام مهراوران متولد سال 1373 از روستای قره قباق حسنخانلو شهرستان پارس آباد بوده که چند روز پیش در منطقه عملیاتی اشنویه در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل شد. پیکر این سرباز رشید اسلام صبح یکشنبه به استان انتقال و سپس به شهرستان پارس آباد برای تشییع و خاکسپاری انتقال خواهد یافت.

 

///