پربازدیدترین ها

کد خبر: 4222 ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴

پل معلق پیر تقی،هیجان انگیزترین پل معلق استان

پل معلق پیر تقی، متعلّق به شهرستان گیوی یکی از مناطق بکر، توریستی و البته هیجان انگیز این شهر است که این روز ها میزبان خیل عظیمی از توریست ها و میهمانان نوروزی است.

پل معلق پیر تقی،هیجان انگیزترین پل معلق استان

به گزارش ابصارخبر به نقل از  کوثرخبر، پل معلق پیرتقی، دومین پل معلق استان اردبیل با ارتفاع ۶۰ متر از رودخانه قزل اوزن و طول ۱۶۵ متر و عرض یک متر به عنوان یکی از مناطق توریستی و گردشگری شهرستان کوثر محسوب می شود.

پل معلق پیر‌تقی تنها یکی از دیدنی‌های بی‌شمار شهرستان کوثر و مرکز آن شهر گیوی می‌باشد؛ این پل معلق محل اتصال دو رودخانه گیوی چای و قزل اوزن نیز است که یکی از هیجان انگیزترین لحظات را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

این پل در بالا دست رودخانه قزل اوزن واقع در حوزه استحفاظی شهرستان کوثر و در حاشیه جاده سرچم واقع شده است و چون 65 درصد میهمانان و گردشگران استان اردبیل از جاده ترانزیتی سرچم تردد دارند، همه ساله میزبان خیل عظیمی از توریست ها و میهمانان نوروزی است.

نکته مهمی که در خصوص این پل معلق می توان عنوان کرد این است که گردشگران برای جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی از دویدن و تردد بر روی پل پرهیز کنند تا نشاط و تندرستی نوروز 96 را همچنان در کام داشته باشند.

همچنین گردشگران و میهمانان نوروزی می توانند برای استفاده از مناظر طبیعی و بکر و دست نخورده دربند مشکول، رودخانه قزل اوزن و ... در منطقه میهمان اهالی شهرستان کوثر باشند.

 

تصویر در اندازه واقعی

 

تصویر در اندازه واقعی

 

تصویر در اندازه واقعی