کد خبر: 4173 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان؛

تأثیرات معنوی راهیان نور، امروز "فرا ملی" است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه لحظه به لحظه حضور جوانان در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس پر از صفا، صمیمیت و نورانیت توصیف ناشدنی است،گفت: تأثیرات معنوی راهیان نور، امروز "فرا ملی" است

تأثیرات معنوی راهیان نور، امروز "فرا ملی" است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در پایان اردوهای راهیان نور دانشجویی استان اردبیل به بیان تاثیرات این سفر معنوی در بین جوانان و دانشجویان پرداخت و گفت: لحظه به لحظه حضور جوانان در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس پر از صفا، صمیمیت و نورانیت توصیف ناشدنی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با حضور پرشور دانشجویان خواهر و برادر در قالب سه گروه در سه محور به تاریخ های 12 و،15 و 18 اسفندما در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس برگزار شد، گفت: توفیق زیارت معراج الشهدا را خدا نصیب دانشجویان با بصیرت و انقلابی کرد.

سید احمدی در خصوص تاثیر معنوی این سفر زیارتی و سیاحتی نیز گفت: هر لحظه لحظه حضور جوانان در منطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس پر از صفا و نورانیت توصیف ناشدنی است.

وی در ادامه سخنان خود به آیه 169 سوره مبارکه آل عمران اشاره کرد و گفت: حقیقتا در وجود همه دانشجویان این سفر معنوی تاثیر گذاشت و من به این حقیقت را که خداوند متعال در آیه 169 سوره مبارکه ال عمران (وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. شهدا را توصیف کرده اند، پی بردم.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان حقیقت امروزی 8 سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد و گفت: وقتی به نقطه صفر مرزی می رسی در چزابه و شلمچه می بینی در خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران غوغا است در شلمچه یکی در حال سجده است و دیگری در حال تفکر همه در یک حالت فوق العاده معنوی هستند ولی در آن طرف مرز یعنی خاک عراق خبری نیست این مسئله حاکی از زنده بودن شهدا است که چقدر شهدای ما  مقدس هستند  و این مکان ها به خاطر ریخته شدن خون پاک آنها یک جاذبه شدیدی دارد بطوریکه امروز فراتر از اقصی نقاط ایران اسلامی از تمام نقاط دنیا نیز این مکان های مقدس پذیرای زائر و جستجو کننده معارف الهی است.

وی با بان اینکه روح شهدا ناظر و شاهد بر افعال ما هستند گفت: کسانیکه در این سفر معنوی به یاد شهدا می خواهند سال نو را شروع کنند، با شهدا عهد و پیمان می بنددند که در راه انقلاب و آرمان های شهدا ثابت قدم بمانند و قطعا شهدا هم از دستشان خواهند گرفت.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در پایان سخنان خود از زحمات همه مسئولین  و عوامل اجرایی اردوی راهیان نور دانشجویی تشکر کرد.

انتهای پیام/