کد خبر: 4094 ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق؛

دانشگاه، جریان ساز بحث‌های سیاسی در کشور است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق در جلسه کارگروه معارف این دانشگاه به نزدیک شدن ایام انتخابات اشاره کرد و گفت: دانشگاه، جریان ساز بحث‌های سیاسی در کشور است.

دانشگاه، جریان ساز بحث‌های سیاسی در کشور است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت‌الاسلام سیف اله مدبر در جلسه کارگروه معارف دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و افزایش مباحث سیاسی در سطح دانشگاه خاطر نشان کرد: این یکی از موهبت‌های انقلاب اسلامی است که دانشگاه، جریان ساز بحث‌های سیاسی در کشور است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه تصریح کرد: آنچه در این بین وظیفه گروه معارف می‌باشد پر کردن خلاها و تبیین مناسب و صحیح مفاهیمی همچون اسلام، انقلاب، ولایت فقیه و امام راحل است، چرا که در این ایام افرادی خواه به صورت عمد و خواه ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده و سعی در ضربه زدن به پایه‌های اندیشه انقلاب در بین جوانان است.

وی از کرسی های آزاد اندیشی بعنوان یکی از راه های تاثیرگذاری اساتید بر محیط دانشگاهی نام برد و گفت: کرسی‌های نظریه‌پردازی و تریبون‌های آزاداندیشی به دلیل ماهیت این نشست‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند و خضور اساتید فرهیخته و دغدغه مند از آنجایی ضروری است که اگر بحث به موضوعات شبهه‌انگیز کشانده شد، این بزرگواران بتوانند پاسخ‌های مناسبی در جهت شفافیت موضوع ارائه بدهند.

 

انتهای پیام/