کد خبر: 4088 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲

همزمان با سالروز شهادت ام ابیها فاطمه زهرا(س)

اولین کاروان دانشجویی راهیان نور استان به جنوب کشور اعزام شد

اولین کاروان راهیان نور دانشجویی استان متشکل از دانشجویان خواهر استان به منظور حضور در کلاس درس ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.

اولین کاروان دانشجویی راهیان نور استان به جنوب کشور اعزام شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز بیش از 300 نفر از دانشجویان خواهر دانشگاه های استان در قالب کاروان راهیان نور دانشجویی به منظور فراگیری درس ولایتمداری و ایثار و شجاعت از مقابل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در مراسم بدرقه اولین کاروان راهیان نور دانشجویی با بیان اینکه راهیان نور کلاس درسی برای آموزش ولایتمداری به دانشجویان است، خاطر نشان کرد؛ شهدا بعنوان بهترین اساتید این کلاس هستند و دانشجویان می توانند با دقت در مباحث آموزشی مطرح شده که غالبا نیز مستند و قابل مشاهده و درک است، بهترین نمره را کسب کرده و خود را برای آزمون ولایتمداری آماده کنند.

وی در ادامه سخنان خود از جوان انقلابی و جهاد کبیر بعنوان شعار کاربردی راهیان نور دانشجویی امسال نام برد و گفت: در طول مدت اردو که شش روز به طول خواهد انجامید دانشجویان با مباحث انقلابیگری و جهاد کبیر آشنا خواهند شد تا بتوانند در محیط های آموزشی خود با بصیرت افزایی مؤثر باشند.

 حجت الاسلام کاظم معاضدی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان در این مراسم  ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از دانشجویان خواست تا با سرمشق قراردادن ویژگی های حضرت فاطمه زهرا(س) و فراگیری سبک زندگی اسلامی و عمل به آن در طول دوران زندگی خود موجبات سعادت خود،خانواده و اطرافیان را فراهم کنند.

قرائت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت فرازهایی از زیارت عاشورا، مداحی و ذبح قربانی جلوی کاروان اعزامی به مناطق عملیاتی از جمله برنامه های مراسم بدرقه زائران راهیان نور از مقابل دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بود.

انتهای پیام/