کد خبر: 4054 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶

امام جمعه اردبیل:

حضور هیئت تجاری خارجی در استان،موفقیت بزرگ اقتصادی است

امام جمعه اردبیل حضور هیئت بزرگ تجاری خارجی را در استان اربیل موفقیت بزرگ اقتصادی دانست و گفت: این‌گونه تعاملات اقتصادی قطعا در اقتصاد منطقه و استان مؤثر خواهد بود.

حضور هیئت تجاری خارجی در استان،موفقیت بزرگ اقتصادی است

به گزارش ابصارخبربه نقل از تسنیم اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل حضور هیئت بزرگ تجاری خارجی را در استان موفقیت بزرگ اقتصادی دانست و اظهار داشت: این‌گونه تعاملات اقتصادی قطعا در اقتصاد منطقه و استان مؤثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از مدیریت ارشد استان و سایر مجموعه‌های اقتصادی استان که مقدمات این سفر را فراهم کردند تشکر کرد.

وی از اینکه مهمانان خارجی در بازدید از بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی با محیط بازگشایی نشده مواجه بوده‌اند به شدت انتقاد کرد و آن را نتیجه سوء مدیریت و عدم توجه دولت به مصالح کلان خود دانست.

امام جمعه اردبیل با انتقاد از اینکه در آستانه سفر ریاست جمهوری آذربایجان به ایران یکی از رجال مهم دولت آذربایجان با سخنان بی‌پایه اهانت به کشور و تمامیت ارضی ایران کرده است، گفت: این گونه افراد مأموریت دارند هر وقت رابطه دو کشور بهبود و توسعه یافت با اظهارات ناشایسته دو کشور مسلمان و همسایه را به وادی اختلاف و دشمنی بکشانند.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: در گذشته هم در بروز تنشها همیشه رجال آذربایجان پیشقدم شده‌اند و ابتدا ا از طرف کشور ما اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل با گرامیداشت 8 اسفند روز امور تربیتی تصریح کرد: دست مربیان تربیتی را در آموزش و پرورش و سایر نهادهای تربیتی می‌بوسیم و آنها را اصلی‌ترین ولی نعمت خود می‌دانیم چرا که آنها افسران بزرگ در اصلی‌ترین میادین جنگ هستند و اصلی‌ترین میدان جنگ، میدان اخلاق، تربیت، فرهنگ و سبک زندگی است.

وی افزود: تاراج اصلی در زمان معاصر تاریخ فرهنگی و غارت بزرگ، غارت حیاء و عفت و دزدی اصلی، دزدیدن اعتقادات و اخلاق است و در همه این میادین، مربیان تربیتی، مرزداران بزرگ کشور، ملت، فرهنگ و تاریخ ما هستند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اختلاف رسانه‌ای وزیر اطلاعات و دادستانی در زمینه وجود دو تابعیتی در کشور، آن را وهن بزرگ مدیریتی و سبب از بین رفتن وثوق و اعتماد به حساس‌ترین مراکز مدیریتی کشور دانست و از مسئولان خواست این‌گونه امور را در ملأ عام از طریق رسانه حل نکنند.

انتهای پیام/