کد خبر: 4036 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴

پلمپ سه مطب غیرمجاز دندانپزشکی و دندانسازی در استان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از تعطیل و پلمپ سه مطب غیرمجاز دندانپزشکی و دندانسازی در اردبیل و گرمی خبر داد.

پلمپ سه مطب غیرمجاز دندانپزشکی و دندانسازی در استان

به گزارش ابصارخبر به نقل از آذرسلام، حسین نجف زاده از تشدید برخورد با متخلفین در امر دندانپزشکی و دندانسازی و تعطیلی و پلمپ سه مطب غیرمجاز در طی یک هفته اخیر در اردبیل و گرمی خبر داد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار داشت: بر اساس گزارش های مردمی و بازرسین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دو واحد دندانسازی و دندانپزشکی غیر مجاز در اردبیل که دارای سوابق تخلف مکرر بوده و حتی منجر به آسیب جسمی نیز به شهروندان شده بود، طی دستور موقت شعبه هفتم ویژه بهداشت تعزیرات حکومتی تعطیل و پلمپ و پرونده مربوطه نیز در نوبت رسیدگی و صدور حکم قطعی قرار گرفت.

عضو شورای قضائی استان اردبیل همچنین از اجرای کامل حکم قطعی تعطیلی و ضبط ملزومات یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان گرمی خبرداد و تاکید کرد: اقدام جدی در خصوص برخورد با افرادی که از طریق تأسیس مؤسسات پزشکی و دندانپزشکی غیر مجاز سلامت شهروندان را به خطر می اندازند در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قرار گرفته است.

نجف زاده گفت: به موجب قانون ایجاد هرگونه مؤسسه پزشکی غیر مجاز توسط اشخاص فاقد صلاحیت جرم بوده و مجازات های تعطیلی موسسه و ضبط کلیه ملزومات مؤسسه به نفع دولت، جریمه نقدی تا ده میلیون ریال، اعلام نام در جراید و نهایتاً صدور حکم زندان از شش ماه تا یکسال در حق متخلفان ازناحیه شعب تعزیرات حکومتی درخصوص این مؤسسات غیرمجاز قابل اعمال است.

انتهای پیام/