کد خبر: 4014 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰

استاندار اردبیل؛

آموزش کارآفرینی یکی از وظایف اصلی دانشگاه‌ها است

استاندار اردبیل در مراسم اختتامیه استارت آپ ویکند گردشگری اردبیل که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، گفت: برای ایجاد اشتغال باید رویکرد جدیدی نسبت به گذشته اتخاذ شود و جوانان نخبه در این راستا می‌توانند با تولید محتوای خود در زمینه گردشگری به شکوفایی استان کمک کنند.

آموزش کارآفرینی یکی از وظایف اصلی دانشگاه‌ها است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مجید خدابخش استاندار اردبیل در مراسم اختتامیه استارت آپ ویکند گردشگری اردبیل گفت: آموزش کارآفرینی یکی از وظایف اصلی دانشگاه‌ها است و در همین راستا دانشگاه‌ها باید به پژوهش‌های کاربردی روی بیاورند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه برای ایجاد اشتغال باید رویکرد جدیدی نسبت به گذشته اتخاذ شود،گفت: جوانان نخبه می‌توانند برای ظرفیت‌های گردشگری استان تولید محتوا کنند تا این تولید محتوا منجر به اشتغال شود.

خدابخش تکمیل زنجیره گردشگری را فرصت بسیار بزرگی برای استان دانست و افزود: باید به نحو احسن از فرصت های بوجود آمده استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه استان اردبیل اردیبهشت سال آتی میزبان مسابقات آسیایی والیبال است خاطرنشان کرد؛ 18 تیم طی مدت 10 روز در استان حضور خواهند داشت و این فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان بخصوص در بخش گردشگری است.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در طول سه سال گذشته برای فعالیت جوانان در حوزه IT و ICT بیش از یک هزار کیلومتر فیبر نوری در استان اردبیل  راه‌اندازی شده است، افزود: در این حوزه از طریق ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، دولت تسهیلات ارزان قیمت به جوانان اعطا می‌کند.

انتهای پیام/