پربازدیدترین ها

کد خبر: 384 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵

به همت گروه ستاره های دانشگاه محقق اردبیلی:

مسابقه کتابخوانی به رنگ صبح برگزار شد

وقتی در تاریخ به دنبال بهترین سبک های زندگی می گردیم یکی از بهترین گزینه ها را در زندگی شهدا پیدا میکنیم. شهدایی که در زمانی نزدیک به زمان ما زیسته اند و در شرایطی مشابه با شرایط زندگی ما زیستن به سبک اسلامی را تجربه کرده اند.

مسابقه کتابخوانی به رنگ صبح برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، این مسابقه که در رابطه باسیره عملی شهداء و سبک زندگی به روایت شهدا می باشد با حضور 80 نفر از دانشجویان به همت کانون ستاره ها(ویژه شهداء) نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار گرديد.

آزاد،دبیربرگزاری این مسابقه در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز به توصیف کتاب"به رنگ صبح " پرداخت و گفت: با نگاه به توصیه ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد خانواده و نقش خانواده در شکل گیری جامعه اسلامی، بر آن شدیم تا الگوهایی از زندگی خانوادگی شهدا دستچین کرده و در اختیار علاقه مندان به فرهنگ شهید و شهادت قرار دهیم.

وی ادامه داد: به رنگ صبح کتابی است حاوی خاطرات شهدا در محیط خانواده. خاطراتی که سبک زندگی شهدا در محیط خانواده و ارتباط ایشان با اعضای خانواده را به تصویر می¬کشد. شیوه گلچین و دسته بندی خاطرات به گونه¬ایست که بتواند الگوی زندگی جامعه امروز قرار گیرد.

خاطر نشان می شود:این کتاب ۱۰۱ خاطره از شهدای والامقام دفاع مقدس را در هشت فصل به دوستداران شهدا تقدیم می کند؛ عناوین فصل ها به این شرح است: ازدواج احترام به والدین، ارتباطات اجتماعیِ خانواده، همسرداری، معنویت و مقابله با گناه در خانواده، برنامه ریزی و اوقاتِ فراغت، تربیتِ فرزند و اقتصاد در خانواده.

انتهای خبر/ج