کد خبر: 3799 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰

در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه محقق مطرح شد؛

حذف خط قرمزهای فکری، باعث رشد انسان می شود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه "کرسی های آزاداندیشی" تاکنون به نحو مطلوب برگزار نشدند،گفت: حذف خط قرمزهای فکری، قطعاً باعث رشد انسان می شود.

حذف خط قرمزهای فکری، باعث رشد انسان می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر, حجت الاسلام سیف اله مدبر مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر این دانشگاه ضمن انتقاد از برگزاری بسیار کم رنگ کرسی های آزاد اندیشی توسط تشکل های دانشجویی گفت: همه باید تلاش کنند تا کرسی پرسش و پاسخ در بخش های مختلف دانشگاه با حضور دانشجویان، مسئولین و کارشناسان بخش های مختلف دانشگاه برگزار شود.

مدبر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره برگزاری کرسی های آزاداندیشی را مورد تاکید قرار داده اند، خاطر نشان کرد: ولی متاسفانه این امر مهم به صورت مطلوب محقق نشده است.

وی افزود: دانشکده ها می توانند بحث کرسی های آزاداندیشی را در قالب اتاق فکر دانشجویی ایجاد کرده و از ایجاد محدودیت در آن خودداری کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی معنی آزاداندیشی را حذف خط قرمزها عنوان کرد و افزود: حذف خط قرمز فکری قطعاً باعث رشد انسان می شود.

مدبر در ادامه سخنان خود به بحث حجاب و عفاف در محیط دانشگاه پرداخت و گفت: بحث حجاب و عفاف در دانشگاه صرفاً برای خواهران نیست و در این راستا برادران نیز باید به بحث عفاف خود توجه ویژه ای داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: باید ساختاری در دانشگاه تهیه و تدوین شود که در راستای اجرای آن، با ساختارشکنان و هنجارشکنان برخورد شود.

 

انتهای پیام/