کد خبر: 3798 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰

مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با خانواده شهید مدافع حرم"علی آقایی" دیدار کردند

مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و بسیج دانشجویی با حضور در منزل شهید مدافع حرم"علی اقایی"یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با خانواده شهید مدافع حرم"علی آقایی" دیدار کردند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به همراه حجت الاسلام شفائی مهر معاون فرهنگی دانشگاه و مسئولین بسیج دانشجویی استان با حضور در منزل شهید مدافع حرم علی آقایی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

حجت الاسلام شفائی مهر معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید علی آقایی به بیان خاطراتی از دوران دانشجویی این شهید مدافع حرم در دانشگاه آزاد اردبیل پرداخت و گفت: بی گمان نام و خاطره این شهید بزرگوار تا ابد بر پیشانی دانشگاه ازاد اردبیل خواهد درخشید.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا بعنوان نخستین دانشجوی شهید مدافع حرم استان اردبیل نیز خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک ضمن نصب یادمان دانشجوی شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا، 2 تا از ساختمان های این دانشگاه نیز به نام این دو شهید مدافع حرم نامگذاری خواهد شد.

شکر عبدی فرمانده ناحیه اردبیل  و پدر همسر شهید مدافع حرم علی اقایی به بیان خصایص و ویژگی های اخلاقی و رفتاری این شهید پرداخت و گفت: در برهه کنونی شهدای مدافع حرم در کنار شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس نمونه و الگوی بارزی برای جوانان این مرز و بوم در تمامی عرصه ها بخصوص در عرصه های مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب هستند.

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل نیز در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا مدافعان اصلی انقلاب هستند، گفت: شهدای مدافع حرم نمونه بارز مقاومت و ایستادگی در مقابل جبهه استکبار در برهه کنونی هستند.

وی با تاکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی، افزود: برنامه‌های ایثار و شهادت در قالب یادواره‌های دانشگاهی و دیدار با خانواده شهدا در قالب دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو در حال انجام  است تا روحیه ایثار و مقاومت در دانشگاه ها همچنان تقویت شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در پایان سخنان خود از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهیدان  علی آقایی و هاشم دهقانی نیا در بهمن ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اردبیل خبرداد.

بیان خاطره شهید مدافع حرم علی آقایی از زبان پدر شهید و اجرای سرود مدافعان حرم توسط خواهر زاده های این شهید والامقام از جمله برنامه های این دیدار بود.

علی آقایی شهید مدافع حرم اردبیلی است که یکسال پیش در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به شهادت رسید و هنوز هم اردبیل درآرزوی برگشت پیکر مطهر اوست.

انتهای پیام/