پربازدیدترین ها

کد خبر: 3780 ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷

جلسه هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

جلسه هیأت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان اردبیل با حضور اعضای کارگروه تخصصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

جلسه هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، پیش از ظهر امروز جلسه هیأت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان اردبیل با حضور اعضای کارگروه تخصصی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 

گودرز صادقی رئیس هیأت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان اردبیل گفت: هدف از ارزیابی موسسات غیردولتی- غیرانتفاعی، ارتقای سطح کیفی آموزش عالی در این موسسات است.

وی به اهمیت جایگاه نظارت، ارزیابی و کیفی کردن فعالیت های آموزشی و پژوهشی موسسات آموزش عالی اشاره کرد و افزود: نظرات و پیشنهادات کارگروه های تخصصی نظارت و ارزیابی در این خصوص راهگشا است.

 محمد ضارب نیا دبیر هیأت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان و مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سال جاری چندین مورد بازدید در زمان های مختلف و ایام امتحانات از موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی انجام و جلسات متعددی با اعضای هیات موسس، اعضای هیات علمی و کارکنان این موسسات برگزار شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری کارگروه ها به بررسی فرم «الف» و تکمیل فرم «ب» و بررسی مواردی از جمله فضای موسسات، آموزش، پژوهش، پایان نامه­ ها، تحصیلات تکمیلی، وبسایت موسسات و بسیاری مسائل دیگر پرداخته است.

دبیر هیأت نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان اردبیل ادامه داد: ابلاغیه های این گزارش ها پس از تصویب هیأت نظارت و ارزیابی استان در قالب فرم «ج» به موسسات مذکور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال خواهد شد.

در این جلسه گزارش بازدید مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیر انتفاعی مقدس اردبیلی، نوین، سبلان و مغان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/