کد خبر: 3749 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹

با حضور حجت الاسلام فیاضی؛

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان معرفی شد

حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی در مراسم تکریم و معارفه بعنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل معرفی شد

مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان معرفی شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه که با حضور حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد حجت اسلام سید اسماعیل احمدی بعنوان مسئول دفتر جدید نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل معرفی و از زحمات حجت الاسلام سید سیاح در طول دوران مسئولیتشان تجلیل شد.

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به تشریح فعالیت های بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: پیگیری مطالبات فرامین رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها، تربیت نیروهای همطراز انقلاب و نقش آفرینی در چالش های اساسی نظام در ابعاد مختلف از جمله راهبردهای اساسی بسیج دانشجویی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل بسیج دانشحویی را دارای 2بعد نهادی و جنبشی عنوان کرد و گفت: این مجموعه برای رسیدن به راهبردهای اساسی در چهارچوب سند چشم انداز 1400 با استفاده از سرپنجه های خود به دنبال تحقق دانشگاه اسلامی و تربیت دانشجویان در طراز انقلاب است.

اسدی افزود: رسیدن به چشم انداز و راهبردهای اساسی بسیج دانشجویی مستلزم تعامل و هماهنگی با مسئولین بسیج دانشجویی در دانشگاه ها و روسا و سایر مسئولان دانشگاهی است

وی در پایان سخنان خود از زحمات حجت الاسلام سید سیاح جهت به ثمر نشست مأموریت ها و اهداف بسیج دانشجویی در طول مسئولیتشان تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان نیز در این مراسم  ضمن گوشزد کردن مسئولیت سنگین بسیج دانشجویی در سطح جامعه گفت: بسیج دانشجویی در چند سال گذشته در تمانی وقایع و رخدادهای منطقه ای و بین المللی بدون اغراق به بهترین وجه ممکن عمل کرده است

حجت الاسلام سید سیاح مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استاناخلاص در انجام کار را لازکه مقبولیت اعمال نزد خداوند متعال عنوان کرد و گفت:بسیج دانشجویی از جمله نهادهای مثمر در جامعه محسوب می شود چونکه دانشجویان بسیجی با یصیرت افزایی در جامعه نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور و همچنین خنثی کردن توطئه های دشمنان بر عهده دارند.

وی در پایان سخنان خود از تشریح عملکرد 5 ساله خود در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل پرداخت.

حجت الاسلام سید سیاح سی روز پیش بعنوان مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل منصوب شده بود.

انتهای پیام/

 


نظرات بازدیدکنندگان

بسیجی
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹

اززحمات آقای سیدسیاح دربسیج دانشجویی نهایت تقدیروتشکر وقدردانی دارم وازخداوندمتعال برای ایشان درادامه مراحل زندگی وکاربهترین هاراآرزومیکنم