کد خبر: 3639 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰

به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان؛

کرسی آزاد اندیشی "راه بزرگ ،سنگ های بزرگ" در دانشگاه محقق برگزار شد

کرسی آزاد اندیشی "راه بزرگ ،سنگ های بزرگ"به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

کرسی آزاد اندیشی "راه بزرگ ،سنگ های بزرگ" در دانشگاه محقق برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، کرسی آزاد اندیشی "راه بزرگ، سنگ های بزرگ" با هدف تبیین موضوع آینده نگری در آیینه تاریخ به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

محسنی استاد حوزه و دانشگاه در این کرسی ضمن بیان مقدمه ای در خصوص تاریخ ادیان مختلف به بازیگران صفحه نمایش دنیای کنونی اشاره کرد و گفت:اگر مسلمانان عالم با هم متحد،یک شکل و یک رنگ شوند هیچ قدرتی توانایی مقابله با مسلمانان را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه دو اردوگاه حق و باطل در دنیا وجود دارد، گفت: نتیجه نهایی بازی دنیا قطعا به نفع جبهه حق است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنان خود به تشریج وضعیت دو جبهه پرداخت و گفت: جبهه باطل با نقض های پی در پی حقوق بشر تنها به روند نابودی خود کمک می کند.

محسنی در ادامه سخنان خود تاکید کرد؛ هر کس در جبهه حق قرار گرفت تنها با تمسک جستن به اهل بیت(ع)  و پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی می تواند در ادامه راه خود را از گزند حوادث ایمن نگه دارد.

وی خستگی، بی مسئولیتی،عدم اعتماد را جزو سنگ های سر راه مسلمانان عنوان کرد و گفت:همه ما باید با نگاه کلی و عمیق به قضایا مواظب باشیم تا فتنه های دشمنان اسلام در ما اثر نگذارد.

در ادامه این کرسی دین پژوهان به ارائه نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام/