کد خبر: 3638 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰

به همت بسیج دانشجویی؛

مستند «پرونده ناتمام» در دانشگاه محقق اردبیلی اکران شد

مستند «پرونده ناتمام» با رویکرد رمزگشایی از پرونده انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت محمدعلی رجایی به همت بسیج دانشجویی در سالن خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی اکران شد.

مستند «پرونده ناتمام» در دانشگاه محقق اردبیلی اکران شد

به گزارش خبرنگارابصارخبر، مستند "پرونده ناتمام"با موضوع بررسی پیچیده ترین پرونده امنیتی تاریخ انقلاب اسلامی که حاصل بیش از پنج سال پژوهش درباره انفجار دفتر نخست وزیری، است،به همت بسیج دانشجویی در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی اکران شد. 

 
این مستند که توسط جواد موگویی کارگردان جوان ساخته شده به پرسش های زیادی که برای عموم مردم و به ویژه نسل های دوم ، سوم و چهارم انقلاب مطرح است و تا کنون بی پاسخ مانده پاسخ می دهد.

کارگردان مستند 'پرونده ناتمام' در این مستند 55 دقیقه ای تلاش کرده تا پاسخ به پرسش هایی مانند: عامل شهادت رجایی و باهنر که بود؟،چرا پرونده انفجار دفتر نخست وزیری ناتمام ماند؟ آیا شهادت آیت الله قدوسی دادستان کل کشور در زمان رسیدگی به این پرونده اتفاقی بود؟ چرا برخی از متهمان انفجار حاضر به پاسخگویی درباره این ماجرا نیستند؟، متهمان انفجار نخست وزیری اکنون چه می کنند؟ و مسعود کشمیری کیست؟ را در اختیار مخاطب قرار دهد.

انتهای پیام/