کد خبر: 3583 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱

تجمع دانشگاهیان محقق اردبیلی در اعتراض به سفر نتانیاهو به باکو

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی در آستانه سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به باکو با تجمع خود در محوطه دانشگاه، خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

تجمع دانشگاهیان محقق اردبیلی در اعتراض به سفر نتانیاهو به باکو

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی به همراه مسئولین بسیج دانشجویی در آستانه سفر بنیامین نتانیاهو  نخست وزیر رژیم صهیونیستی به باکو  با تجمع خود در محوطه دانشگاه، خشم و انزجار خود را از رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این تجمع خطاب به سران باکو گفت: بهتر است در شناسایی دوستان و دشمنان خود بازبینی کنید.

وی افزود: چه دلیلی باعث شده است که مسئولان این کشور تا این حد فراموش کار باشند که حمایت ها و کمک های چندین و چند ساله برادرانه ایران در تمامی عرصه ها به ویژه در جبهه های نبرد قره ‌باغ را از یاد برده اند و اکنون دست دوستی به سمت رژیم غاصب کودک‌کشی که به صورت علنی مسلمانان را دشمن خود می‌داند دراز می‌کنند.

صادقی تاکید کرد: دشمن پنداری آذربایجان از کشورهای برادر و دوست خود، این رژیم را قطعا منزوی ‌تر خواهد کرد.

AWT IMAGE

حجت‌الاسلام سیف الله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: خداوند به صراحت در آیات ۱۲۰ سوره بقره و ۵۱ سوره مائده فرموده است که یهودی ها را به دوستی خود برنگزینید و هشدار داده است که یهودیان فقط در صورتی از شما راضی خواهند بود که به دین آنان درآیید و لاغیر.

وی خطاب به سردمداران جمهوری آذربایجان گفت: بیش از ۹۰درصد از مردمان کشور شما را مسلمانان شیعه شکل داده است، با ترتیب دادن چنین سفرهایی بیش از این بین خود و ملتتان فاصله نیندازید و آبروی جمهوری آذربایجان را بین ملت های مسلمان نریزید.

AWT IMAGE

مدبر افزود: حمایت و سرمایه گذاری هنگفتی که رژیم غاصب صهیونیستی در این کشور انجام داده است، از روی دلسوزی و مراودات مرسوم در جهان نیست، بلکه در پشت آن نیات شوم و تسخیر این کشور در جهت نیل به اهداف خود نهفته است.

در پایان این مراسم قطعنامه ‌ای که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه محقق صادر شده بود، قرائت شد.

AWT IMAGE

انتهای پیام/