پربازدیدترین ها

کد خبر: 3334 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵

به همت پژوهشگران دانشگاه آزاد اردبیل؛

کتاب درسی" آئین زندگی"در اردبیل منتشر شد

کتاب درسی " آئین زندگی" به همت اکبر غاربی کلخوران و بهنام بهاری اودلو از مدرسین و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در انتشارات جهاد دانشگاهی استان منتشر شد.

کتاب درسی" آئین زندگی"در  اردبیل منتشر شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، کتاب درسی " آئین زندگی" به همت اکبر غاربی کلخوران و بهنام بهاری اودلو از مدرسین و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل منتشر شد.

 غاربی در خصوص کتاب درسی" آئین زندگی" در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این کتاب در قالب منبع درسی دانشگاهی  مشتمل بر یازده فصل با استفاده از آخرین سرفصل های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور از جمله دروس عمومی و استفاده از بیش از ۹۰ منبع معتبر به رشته تحریر در آمده است.

وی افزود: در این کتاب جدیدترین مسایل و مطالب مورد نیاز جوانان بویژه دانشجویان سخن به میان آورده شده است.

اکبر غاربی کلخوران؛ مدرس دروس عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، از چهره های شاخص استان در حوزه  های فرهنگی، قرآنی، رسانه ای بوده و آثاری چون "توسعه فرهنگی از دیدگاه قرآن و سنت" در کارنامه خود دارد.

بهنام بهاری اودلو دیگر مؤلف کتاب درسی" آئین زندگی" دانشجوی دکتری، مدیرگروه معارف و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بوده و کتاب هایی چون "گذری بر تاریخ انقلاب اسلامی" و "فلسفه اخلاق با تکیه بر مباحث تربیتی" را در کارنامه خود دا