کد خبر: 3233 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام:

شعار های استکبار ستیزی امروز بیش از هر زمان دیگری پر رنگ تر است

حجت الاسلام فیاضی در جمع دانشجویان بسیجی با بیان اینکه در قضایای اخیر عده ای می خواستند"شعر مرگ بر آمریکا" را در جامعه کم رنگ کنند،گفت:با روشن تر شدن بیش از پیش ماهیت پلید آمریکا، امروز شعار های استکبار ستیزی بیش از هر زمان دیگری پر رنگ تر شده است.

شعار های استکبار ستیزی امروز  بیش از هر زمان دیگری پر رنگ تر است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام استان در جمع مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل به تبیین مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امروز دشمن با تمام توان خود به میدان نفوذ وارد شده اند تا به این وسیله به اهداف شوم خود برسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه امروز عده ای بین غرب و نظام سلطه تفکیک قائل می شوند،گفت: امروز دشمن با تمام توان خود به میدان نفوذ وارد شده تا این وسیله به اهداف شوم خود برسد.

فیاضی در ادامه سخنان خود به بیان نتایج حاصل از برجام پرداخت و گفت: اگر تدابیر و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود عوامل داخلی نفوذ  16 برنامه همچون برجام تدارک دیده بودند تا با تحقق آنها ایران اسلامی را از درون با مشکل مواجه کنند.

وی به برنامه های آمریکا در مدیریت دهکده جهانی اشاره کرد و گفت: آمریکا طوری برنامه ریزی کرده بود تا بتواند در ربع اول قرن 21 جهان را تحت تسلط خود بیاورد و برای تحقق رویای خود نیز 3 گام بزرگ برداشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه خاورمیانه به دلیل وجود ایران اسلامی از حساسیت خاصی برای تحقق رویای دیرین آمریکا برخوردار است، به فرازی از سخنان قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: همه هزینه های آمریکادر خاورمیانه به خاطر خوردن سیلی های محکم از سوی قدرتی به نام ایران اسلامی  در منطقه است.به همین خاطر  این کشور تمام توان خود را در خاورمیانه به کار گرفته تا با از بین بردن نظام جمهوری اسلامی در ایران به رویای دیرین خود یعنی تسلط بر جهان دست یابد.

فیاضی عواقب لشگر کشی آمریکا به خاورمیانه بخصوص عراق و افغانستان در سال های 2000 تا 2008 را یادآور شد و افزود: آمریکا علی رغم برنامه ریزی منسجم و طراحی نقشه  عملیاتی دقیق جهت تسط برمنطقه با دادن 4300 کشته با شکست مواجه شد و نتوانست به اهداف مد نظر خود دست پیدا کند.

وی داعش و سایر گروه های تروریستی را حاصل اتاق های فکر استکبار به سردمداری آمریکا عنوان کرد و گفت: تجربه های مکرر حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه و تحمل خسارت های سنگین حضور فیزیکی، آمریکا را به این فکر انداخت تا با مدیریت گروه های تروریستی به پشتوانه آل سعود، ضمن برهم زدم توازن قدرت در خاورمیانه و کشتار مسلمانان یمن، سوریه و لبنان محور مقاومت را تضیف کرده و بدون تلفات مالی و جانی به اهداف شوم خود یعنی تضعیف ایران و تسلط برجهان دست پیدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام تسلط آمریکا به ایران را دروازه تسلط بر خاورمیانه و بالتبع جهان عنوان کرد و گفت: آمریکا با اجیر کردن عمال وهابی، سرمایه های مالی آل سعود  و افراد دست نشانده در منطقه می خواهد بدون صرف هزینه های گزاف مالی و جانی نیروهای خود که اثرات نامطلوب و کمرشکن در داخل به همراه دارد با به تضعیف کشاندن قدرت ایران، به نیت پلید خود برسد اما غافل از اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با الهام از مکتب عاشورا مقابل هرگونه هنجار شکنی و تجاوز به مقدسات اسلامی ایستاده و پاسخ دندان شکنی خواهد داد.

فیاضی به اعترافات اخیر جان کری و اوباما در خصوص میدان سوریه اشاره کرد و گفت:  دشمن خود به صراحت معترف است که ایران تمام سیاست های ما را در سوریه به هم زده است.

وی قدرت کنونی ایران اسلامی را مرهون ایثار و فداکاری مردان خدا عنوان کرد و گفت: دشمنی که می خواست 17 روزه سوریه را به رژیم صهیونیستی تحویل دهد بعد از گذشت 6 سال و انجام هرگونه اعمال وحشیگری با تدابیر مردان خدا  هنوز راه به جایی نبرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام در بخش دیگری از سخنان خود به بحث فتنه 88 پرداخت و گفت: دشمنان اسلام قبل از ظهور داعش با راه اندازی فتنه 88 می خواستند نظام جمهوری اسلامی در ایران را ساقط کنند.

فیاضی ضمن تشریح تئوری های کیسینجر تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را بکار گرفتند تا در کنار اِعمال انواع تحریم ها و فشار از داخل توسط عوامل فریب خورده خود بتواند به نتیجه برسند.

وی  با بیان اینکه دست نشانده های استکبار در فتنه 88 می خواستند با نفوذ در بدنه حاکمیت، خود حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهند، خاطر نشان کرد: شعارهایی که در زمان فتنه توسط عوامل اجیر شده استکبار در داخل سرداده می شود مؤید نکات مطرح شده است.

فیاضی تصریح کرد: هدف دشمن در تغییر حاکمیت در زمان فتنه  تنها سقوط نظام ولایت فقیه بود،  چرا که تنها ولی فقیه است که با رصد و اتخاذ تدابیر ویژه می تواند نقشه های اتاق فکر آنها را به هم بزند.

وی در ادامه سخنان خود به بحت مذاکره پرداخت و گفت: وقتی دشمنان نظام جمهوری اسلامی نتوانستند به انواع و اقسام حیله و مکرهای خود در داخل ایران به نتیجه مورد نظر برسند با تحولات رخ داده پس از انتخابات 92 در ایران به دنبال تشدید تحریم ها و شروع مذاکرات در فاز جدید، اهداف خود را دوباره پی ریزی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه دولت در مذاکرات موفق شد، خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان اوایل مذاکرات فرمودند که من به مذاکرات خوش بین نیستم و امروز دلایل عدم خوش بینی رهبر انقلاب به مذاکرات برای همگان مشخص شده و به وضوح قابل مشاهده است.

فیاضی به سابقه بد عهدی های آمریکا در برابر ایران اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه رویکرد مذاکره دولتمردان ما مذاکره از راه عدالت محوری بود اما امریکایی ها طبق روال گذشته خود( 6 مورد گذشته) روی قول خود نایستاده و با تخلف دوباره خود و تکرار بدعهدی نشان دادند که آمریکا چیزی جز مکر و حیله در سر ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه نصرت خداوند شامل حال آن دسته از مؤمنین خواهد شد که در راه رضای خداوند مجاهدت کنند، گفت: در جریان فتنه 88 و بعد از آن بخصوص در زمان برجام عده ای می خواستند "شعار مرگ بر آمریکا" را در ایران اسلامی کم رنگ کنند اما با اتفاقات رخ داده ، الان "شعار های استکبار ستیزی" بیش از هر زمان دیگری نه تنها در ایران  بلکه در سطح جهان بیشتر و پر رنگ تر شده است.

وی در پایان سخنان خود قدرت روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را متذکر شد و گفت: عراقچی  اخیراً اعلام کرده که جان کری تاکنون  2 بار درخواست کرده تا نظام جمهوری اسلامی زمانی را برای صحبت سردار قاسم سلیمانی با مقامات آمریکایی تعیین کند

فیاضی تصریح کرد:امروز کار به جایی رسیده است که آمریکایی ها با ارسال درخواست های متعدد درخواست ملاقات با سردار قاسم سلیمانی را از دولتمردان ما دارند و این در حالی است که از هر نقطه جهان هر رئیس جمهوری که بخواهد با رئیس جمهور آمریکا وقت ملاقات بگیرد باید 6 ماه قبل اقدام کند.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع تورم اشاره کرد و گفت: با اینکه تورم روی کاغذ به 9درصد رسیده است اما دولتمردان باید تلاش کنند تا  آثار کاهش تورم را در سفره های مردم نشان دهند.

انتهای پیام/