کد خبر: 3197 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵

در دانشگاه محقق اردبیلی؛

نشست توسعه اشتغال و کسب و کار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردبیل برگزار شد

پنجمین نشست توسعه اشتغال و کسب و کار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با محوریت اپلکیشن های موبایل به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

نشست توسعه اشتغال و کسب و کار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز پنجمین نشست توسعه اشتغال و کسب و کار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با محوریت اپلکیشن های موبایل به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در پنجمین نشست توسعه اشتغال و کسب و کار در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با محوریت اپلکیشن های موبایل به بیان اهداف و رسالت های دوره های آموزشی برای مدیران ادارات اشاره کرد و گفت: اگر برگزاری دوره های آموزشی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تداوم پیدا کند در آن صورت آموزش های داده شده نیز کاربردی تر خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح بستر های اشتغال افرینی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت و گفت:اگر همه نهاد ها و سازمان ها بصورت مستمر اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کنند در ان صورت در اینده نزدیک شاهد ارتقای دانش مردم در زمیه ارتباطات خواهیم بود که نهایتا منجر به ایده پردازی و ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود ضمن اعلام استقبال از طرح های دانشجویی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از دانشجویان و فارغ التحصیلان خواست تا پژوهش در زمینه ارتباطات  و فناوری اطلاعات ضمن کمک به پیشرفت کشور در این حوزه موجب ایجاد فرصت های شغلی نیز شوند.

انتهای پیام/