پربازدیدترین ها

کد خبر: 3099 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷

با حضور مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی انجام شد

دیدار از خانواده معظم دانشجوی شهید"علی امانی"

مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی و بسیج دانشجویی به همراه جمعی از دانشجویان با حضور در منزل خانواده دانشجوی شهید "علی امانی" یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

دیدار از خانواده معظم دانشجوی شهید"علی امانی"

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز  گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی و مسئولین بسیج دانشجویی به همراه جمعی از دانشجویان با حضور در منزل خانواده دانشجوی شهید "علی امانی" یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در دیدار با مادر دانشجوی شهید علی امانی گفت: در آن زمان قبولی از دانشگاه نشانه نخبگی بود چرا که به دلیل ظرفیت پایین دانشگاه ها، از هر 10 نفر یک نفر در دانشگاه قبول می شد.

 

صادقی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و نشستن پای صحبت های آنها افتخاری برای ما است، تصریح کرد: خود ما هم در این دیدارها از خانواده شهدا درس می آموزیم و دیدار با آنها را برای خود وظیفه می دانیم.

 

وی افزود: اگر دشمنان نظام و انقلاب بار دیگر به کشور تعدی کنند، ماها همان افرادی خواهیم بود که در هشت سال دفاع مقدس از کشور دفاع کردیم و بار دیگر با الگو گرفتن از شهدا در این راه گام بر می داریم.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: خانواده شهدا وظیفه خود را انجام داده اند و الان وظیفه ماست که با الگو گرفتن از مجاهدت های شهدا و خانواده هایشان در خدمت کشور، نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

شهید علی امانی دانشجوی رشته مهندسی آبیاری در دانشگاه ارومیه بود که در 66/11/02 طی عملیاتی در منطقه مأووت به شهادت رسید.

انتهای پیام/