کد خبر: 3052 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰

در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی با خانواده شهید اجلالی دیدار کردند

مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و عید امامت و ولایت با حضور در منزل خانواده شهید اجلالی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی با خانواده شهید اجلالی دیدار کردند

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی،مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی به همراه مسئول بسیج کارمندان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و عید امامت و ولایت با حضور در منزل خانواده شهید اجلالی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این دیدار ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه شهدا حماسه بزرگی را در برابر دشمن آفریدند، گفت: در حال حاضر نیز وظیفه ما پیروی از آرمان و ادامه دادن راه آنهاست.

وی با بیان اینکه اگر خدای نکرده باز هم جنگی اتفاق بیفتد، همه ما در جبهه های حق علیه باطل مقابل دشمن ایستادگی می کنیم، افزود: باید به این نکته توجه داشته باشیم که نباید خطا و اشتباه یک فرد را به پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بنویسیم.

صادقی شناخت و ارزش گذاری به خانواده معظم شهدا را بسیار مهم دانست و اظهارامیدواری کرد: در راه خداوند هیچ حقیقتی را فدای مصلحت نکنیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: اگر در راه شهدا حرکت کنیم، قطعاً وحدت و همبستگی ملی در جامعه حاکم خواهد بود.

عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی نیز  با تأکید بر قدر و منزلت شهید و شهادت در درگاه ایزد منان، شهدا را فاتحان پیروزمند گذر‌گاه دنیا نامید و گفت: خداوند خود در قرآن شهادت می‌دهد که کشته شدگان در راه او زنده‌اند و نزد او روزی می‌خورند و بی شک شهدا ناظر بر اعمال و کردار ما هستند.

حجت الاسلام رجب نژاد مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان اردبیل نیز گفت: خانواده شهید اجلالی باید به فرزند شهید خود افتخار کنند؛ چراکه این شهید بزرگوار روز قیامت خانواده خود را شفاعت خواهد کرد.

شهید ابراهیم اجلالی فرزند کارمند دانشگاه محقق اردبیلی است که در منطقه شمالغرب کشور در مبارزه با اشرار به مقام شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/