پربازدیدترین ها

کد خبر: 3051 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس انجام گرفت؛

پیاده روی خواهران دانشگاه محقق اردبیلی دور دریاچه شورابیل

خواهران دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت دهه امامت و ولایت با پیاده روی دور دریاچه شورابیل ایثار و فداکاری های شهدای زن را در دوران دفاع مقدس گرامی داشتند.

پیاده روی خواهران دانشگاه محقق اردبیلی دور دریاچه شورابیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، صبح امروز خواهران دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت دهه امامت و ولایت  با پیاده روی دور دریاچه شورابیل ایثار و فداکاری های شهدای زن را در دوران دفاع مقدس گرامی داشتند.

حجت الاسلام مسعود رجب نژاد مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان اردبیل در ابتدای این همایش که از مزار شهدای گمنام مجتمع فرهنگی تفریحی شورابیل برگزار شد، ضمن تبریک هفته ولایت و امامت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: واقعه غدیر از اهمیت بالایی در دین مبین اسلام برخوردار است بطوریکه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روحانیان و مبلغان دینی در زمینه تبیین و ترویج فرهنگ غدیر  در بین آحاد مردم رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند.

وی با تاکید بر ابعاد مختلف دفاع مقدس در ترویج ارزش های فرهنگی، اجتماعی نیز افزود: صیانت از حریم خانواده با ترویج سبک زندگی با محوریت دفاع مقدس، پرداختن به جوانان در عرصه های دانش پژوهی و فناوری در روز بازگشایی مدارس، مراکز حوزوی و دانشگاهی، توجه به هنر و هنرمندان دفاع مقدس کشور و روحانیت در تعمیق، ترویج و نشر فرهنگ دفاع مقدس از جمله ابعاد دفاع مقدس است.

رجب نژاد تصریح کرد: انتقال فرهنگ حماسه، جهاد و بازگو کردن دلیرمردی های زنان و مردان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، امری است که امروزه باید به آن توجه ویژه ای شود.

انتهای پیام/