کد خبر: 2999 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱

طی مراسم تودیع و معارفه

فردی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل شد

طی مراسم تودیع و معارفه مرتضی فردی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل معرفی شد.

فردی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز طی مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، مرتضی فردی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی بعنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

بسیج چشم بینای دانشگاه است

علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه ضمن تقدیر از عملکرد صحرایی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه،بسیج را بازوی توانمند دانشگاه در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت:از مسئول جدید بسیج دانشجویی انتظار می رود علاوه حفظ جایگاه رفیع بسیج دانشجویی در مجموعه دانشگاه آزاد نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه ها تلاش و کوشش کند.

شامل با بیان اینکه بسیج چشم بینای دانشگاه است، گفت: یک دانشجوی بسیجی علاوه بر اینکه خوب درس می خواند باید در تمام مسائل در همه ابعاد وارد عمل شده و ضمن تحلیل درست وقایع به تبیین مسائل بصورت درست و کامل بین آحاد جامعه تلاش کند.

وی اجرای موفق اردوهای راهیان نور و جهادی را نمونه یک برنامه ریزی موفق دانست و گفت:بسیج دانشجویی علاوه بر اینکه در اجرای برنامه ها نهایت دقت و تلاش را دارد با برنامه ریزی های خوب و منسجم نیز توانسته است بین سایر دانشجویان دانشگا با هر نوع سلیقه ای وحدت و یکپارچگی برقرار کند.

خدمت در بسیج، فرصت شکرگذاری از نعمات خداوند متعال است

حجت الاسلام حمید واحدیزاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و دهه ولایت مجموعه بسیج و نهاد را یاوران ولایت خواند و گفت: همه باید در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران گام نهاده  و با هوشیاری و کسب بصیرت های لازم به تبیین فرامین مقام معظم رهبری در بین آحاد جامعه قدم بردارند.

وی خدمت در بسیج را فرصت شکرگذاری از نعمات خداوند متعال توصیف کرد و گفت: همه بسیجیان باید طی مدت حضور خود در این نهاد مقدس این فرصت را غنیمت شمرده و ضمن شکرگذاری از نعمات خداوند متعال به رشد و بالندگی کشور نیز کمک کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ضمن تقدیر از فعالیت های مخلصانه صحرایی مسول قبلی بسیج دانشجویی اقدامات وی را فراتر از رسالت خود توصیف کرد و گفت: همه باید در هر پست و مقامی که هستند باید در انجام وظایف محوله نهایت دقت و تلاش را انجام دهند.

تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان، یکی از آرمان های بسیج دانشجویی است

معین الدین اسدی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو بخصوص دانشجوی شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به 12 بند بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان اشاره کرد و گفت: اساس و بنیان فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه ها در راستای تبیین مواضع و فرامین مقام معظم رهبری است.

وی تقویت روحیه مطالبه گری در دانشجویان را یکی از آرمان های بسیج دانشجویی دانست و گفت: یک دانشجوی بسیجی باید بتواند در همه حوزه ها با بصیرت وارد عمل شده و ضمن حفظ روحیه استکبار ستیزی خود زمینه های پیشرفت جامعه و کشور را فراهم کند.

انتهای پیام/

 

 

 


نظرات بازدیدکنندگان

بسیجی
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳

تبریک خدمت آقای فردی که سابقه درخشان ایشان در دانشگاه محقق ثابت کرد که در دانشگاه آزاد نیز بتونه با پذیرش مسئولیت باعث حرکت و موفقیت باشن