پربازدیدترین ها

کد خبر: 2916 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳

کارمندان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

کارمندان نمونه و جمعی از بازنشستگان دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند تجلیل شدند.

 کارمندان نمونه دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، پیش از ظهر امروز مراسم تجلیل از کارمندان نمونه سال 95 و بازنشستگان سال 94- 95  دانشگاه محقق اردبیلی در سالن بصیرن این دانشگاه برگزار شد.

 

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تجلیل از کارمندان دانشگاه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت:کارمندان دانشگاه در محیطی کار می کنند که از خوبی ها، بدی ها، ضعف ها، کاستی ها، پیشرفت ها و کمبودها آگاه هستند.

 

صادقی با اشاره به سابقه مدیریتی خود در دانشگاه های مختلف کشو خاطر نشان کرد: به عنوان فردی که در دانشگاه های مختلف مسئولیت داشته و تدریس کرده ام، پرسنل اداری دانشگاه محقق اردبیلی در مقایسه با پرسنل دانشگاه های دیگر، نمونه هستند و این یکی از مزیت های نسبی دانشگاه  محقق اردبیلی است.

 

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تعدادی از کارمندان دانشگاه به عنوان کارمند نمونه انتخاب شده اند، افزود: در انتخاب کارمندان نمونه به شورای کارمندان دانشگاه اعتماد کامل شده است و قول می دهیم که در دوره جدید، با شورای کارمندان همکاری بیشتر و نزدیکتری داشته باشیم.

AWT IMAGE

 

کارگزار خوب باید تمام تلاش خود را جهت دسترسی مردم به وی انجام دهد

حجت الاسلام سیف اله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ابراز امیدواری کرد: خداوند توفیق دهد دنباله روی راستین شهدای اسلام باشیم.

وی با بیان اینکه یک کارگزار خوب باید دانش افزایی داشته باشد، گفت: کارگزار خوب باید علم و فرهیختگی داشته و جهل را از خود بزداید.

مدبر،امید بخشی را از دیگر ویژگی های کارگزار خوب برشمرد و ادامه داد: کارگزار خوب باید تمام تلاش خود را جهت دسترسی مردم به وی انجام دهد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی تزکیه نفس و تهذیب را راهگشا دانست و اظهار کرد: باید از خطای افراد چشم پوشی کرده و به خود فرد تذکر داده و با حفظ اسرار، از افشای آن ممانعت کرد.

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

 

در پایان  این مراسم از سه بازنشسته سال تحصیلی94 و 23 نفر از کارمندان نمونه با اهدای لوح و جوایزی نفیس  تجلیل شد.

 

انتهای پیام/