پربازدیدترین ها

کد خبر: 2875 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق:

دوره معرفت افزایی ویژه اساتید دانشگاه های اردبیل برگزار می شود

حجت الاسلام مدبر با اشاره به مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در راستاي اسلامي سازي دانشگاه ها گفت:مرحله دوم ضيافت انديشه به مدت دو روز در دانشكده نمين برگزار می شود.

دوره معرفت افزایی ویژه اساتید دانشگاه های اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دوره معرفت افزایی ویژه اساتید دانشگاه های اردبیل به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با محوریت اخلاق حرفه ای شروع به کار کرد.

حجت الاسلام سیف اله مدبر مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي و در راستاي اسلامي سازي دانشگاه ها مرحله دوم دوره ضيافت انديشه به مدت دو روز به ميزباني دانشكده نمين برگزار می شود.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه محقق اردبيلي با اشاره به برگزاری اولین مرحله دوره معرفت افزایی اساتید در مشهد مقدس در تیرماه گفت:با توجه به استقبال و رضايتي كه طي برگزاري دوره قبلي با آن مواجه شديم تصميم گرفته شد كه اين دوره نيز با دعوت از حجت الاسلام ميرهاشمي،این دوره در اردبیل تداوم پیدا کند.

وي در ادامه خطاب به اساتيد گفت: تدريس را براي رضايت و عبادت انجام دهيد چرا كه خدواند فرموده است كه انسان را جز براي عبادت نيافريده است؛ در واقع تمامي علم ها در غايت به شناخت خداي خود ختم مي شود.

انتهای پیام/