پربازدیدترین ها

کد خبر: 2873 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶

دانشکده نمین به پردیس سبلان ارتقا یافت

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از ارتقای دانشکده نمین این دانشگاه به پردیس سبلان خبر داد و گفت: بزودی دانشکده‌های مهندسی رایانه، فناوری اطلاعات، مهندسی مواد و نانوفناوری در این پردیس راه اندازی می شوند.

دانشکده نمین به پردیس سبلان ارتقا یافت

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از ارتقای دانشکده نمین این دانشگاه به پردیس سبلان خبر داد و گفت: بزودی دانشکده‌های مهندسی رایانه، فناوری اطلاعات، مهندسی مواد و نانوفناوری در این پردیس راه اندازی می شوند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: پیشنهاد ارتقای دانشکده فناوری‌های نوین نمین در جلسه هیات امنای دانشگاه محقق اردبیلی مطرح شد و پس از بررسی‌های کافی، مقرر شد در فاز اول نسبت به تاسیس دانشکده‌های مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات و مهندسی مواد و نانوفناوری به عنوان پردیس سبلان دانشگاه محقق اردبیلی با حفظ ردیف اعتباری مربوط در چارچوب برنامه راهبردی اقدام شود.

صادقی افزود: پردیس سبلان دانشگاه محقق اردبیلی مستقر در شهرستان نمین هم‌اکنون دارای سه دانشکده فناوری‌های نوین، مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات و مهندسی مواد و نانوفناوری است.

وی در خصوص دانشکده کشاورزی مغان گفت: این دانشکده نیز برای ارتقا به پردیس مورد تصویب قرار گرفت و جزئیات مربوط به دانشکده‌ها و گروه‌های پیشنهادی در آینده نزدیک مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/


نظرات بازدیدکنندگان

علی
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵

بابا این که قبلا خودش پردیس بود شد دانشگاه حالا از دانشگاه دوباره سقوط کرد به پردیس