کد خبر: 2860 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵

کسب مقام نهم دانشگاه محقق اردبیلی در المپیاد ورزشی دانشجویان

دانشجویان پسر دانشگاه محقق اردبیلی در سیزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بین 121 دانشگاه به مقام نهم دست یافتتند.

کسب مقام نهم دانشگاه محقق اردبیلی در المپیاد ورزشی دانشجویان

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، غلامرضا احمدزاده مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی گفت:کاروان دانشجویان پسر دانشگاه محقق اردبیلی متشکل از تیم های دو میدانی، شنا ،تکواندو،کشتی فرنگی و آزاد در سیزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور  به مقام نهم دست یافتند.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در اولین روز از مسابقات، نیما نشانه تکواندوکار وزن هشتم موفق شد پس از پیروزی بر حریفان مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آورد، گفت:مسلم ملک لی  روز ذوم در ماده پیاده روی 10 کیلومتر موفق به کسب مدال طلا شد.

احمدزاده افزود: بهزاد شنوا توانست در رقابت با ورزشکاران ملی پوش مدال نقره مسابقات را در ماده دوی 10 کیلومتر را بدست آورد.

وی گفت: در چهارمین روز برگزاری المپیاد ورزشی بهزاد ذبیحی توانست در ماده پرتاب نیزه مقام سوم را از آن خود نماید.

احمدزاده خاطرنشان کرد: کاروان اعزامی دانشگاه در رشته شنا که برای اولین بار در این دوره از مسابقات حضور داشت توانست در مجموع با 14 امتیاز مقام 14 تیمی را در بین 45 دانشگاه شرکت کننده بدست آورد.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد: تیم دو و میدانی دانشگاه توانست با یک مدال طلا و دو مدال نقره و یک مدال برنز توانست در بین 58 دانشگاه شرکت کننده مقام هشتم تیمی را بدست آورد.

وی گفت: در مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان پسر نیز رضا محمدعلیپور توانست در وزن 80 کیلوگرم با برتری بر حریفان قدرتمند بدون واگذاری حتی یک امتیاز مدال طلای این وزن را بدست آورد.

احمدزاده افزود: علی صداقتی در وزن 98 کیلوگرم نیز توانست مقام دوم این وزن را بدست آورد و در وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز نوید لطفی توانست مقام پنجم را بدست آورد.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: در پایان برگزاری مسابقات کشتی فرنگی تیم دانشجویی دانشگاه توانست با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره و یک مقام پنجم، مقام چهارم تیمی را بعد از دانشگاه های پیام نور خوزستان، دانشگاه مازندران و دانشگاه تهران بدست آورد.

وی تصریح کرد: در پایان برگزاری سیزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی کاروان دانشجویی دانشگاه توانست در مجموع با کسب 53 امتیاز مقام نهم این دوره از مسابقات را برای اولین بار در تاریخ حضور در المپیاد های ورزشی به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/