پربازدیدترین ها

کد خبر: 2809 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷

امکانات آبرومند مازاد دانشگاه محقق به مدارس روستاهای محروم اهدا می شود+فیلم

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در حاشیه بازدید از عرصه های جهادی این دانشگاه گفت:تجهیزات و امکانات آبرومند مازاد دانشگاه محقق به مدارس روستایی اهدا می شود.

امکانات آبرومند مازاد دانشگاه محقق به مدارس روستاهای محروم اهدا می شود+فیلم

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن اظهار تاسف از محرومیت های موجود در روستاهای نزدیک اردبیل گفت: تجهیزات و امکانات آبرومند مازاد دانشگاه به مدارس روستاهای اهدا می شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه 120 نفر از دانشجویان پسر و دختر بسیجی و جهادگر دانشگاه محقق اردبیلی در مدت 10 شبانه روز در سه روستای آرخازلو، قره تپه و جابلو حضور دارند، گفت: در این مدت دانشجویان فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و تربیتی انجام می دهند.

صادقی ضمن اظهار تاسف از محرومیت های موجود در روستاهای نزدیک اردبیل،کار دانشجویان در اردوهای جهادی را که بصورت خالصانه و در راه خدا انجام می شود ستود و اظهار داشت: تجهیزات و امکانات آبرومند مازاد دانشگاه  محقق اردبیلی در اختیار مدارس محروم قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنان خود از خیرین خواست در بازسازی و تجهیز مدارس مناطق محروم مشارکت کرده و به آبادانی مدارس مناطق محروم  نیز توجه ویژه ای کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیف الله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه اردوهای جهادی دارای چندین جنبه هستند، گفت: حضور دانشجویان در اردوهای جهادی باعث انتقال روحیه تربیتی و تعاون به دانش آموزان می شود.

وی با اشاره به جنبه دینی و تکلیفی اردوهای جهادی، تصریح کرد: به هر انسانی تکلیف است به افراد نیازمند رسیدگی کرده و دستش را بگیرد.

انتهای پیام/