سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 280 ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶

در دانشگاه محقق برگزار شد:

همایش شروع سال کاری کارکنان دانشگاه

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی ازسال جدید با عنوان سال مديريت جهادی با همدلی و همزبانی نام برد و گفت: ما با اثبات صلح طلبی مان به جهان،حجت را تمام کردیم و اکنون منتظرعملکرد جهان را در مقابل ایثارمان هستیم.

همایش شروع سال کاری کارکنان دانشگاه

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، گودرز صادقی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبريک سال نو و آرزوی موفقيت برای همکاران سال 1394 را سال مديريت جهادی با همدلی و همزبانی برجسته تری معرفی نموده و اظهار داشت: ما در گفتگوی هسته ای به جهان ثابت کرديم که صلح طلب می باشيم و حجت بر جهانيان تمام شد حال بايد منتظر باشيم تا عملکرد جهان را در مقابل خودمان ببينيم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در هر طيف و حزب و مذهبی که باشيم همه ايرانی هستيم و بايد به نظام اسلامی خدمت کنيم. ايران پرچمدار واقعی اسلام در جهان است و به همه ثابت خواهدشد که ايران چهره رحمانی اسلام را به جهان نشان می دهد.

در ادامه حجت الاسلام مدبر مسئول دفتر نهادنمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سال 94 را سال فاطمی ناميد و گفت: فاطمی بودن تنها يا فاطمه يا فاطمه گفتن، گريه کردن و يا در ميلادش شاد شدن نيست بلکه فاطمه که الگوی همه بشريت است بايد در اعمال و رفتار به او اقتداء کنيم. تلاش کنيم در زندگی مان مثل او رفتار داشته باشيم و اخلاق او را در خودمان جلوه گر سازيم.

وی با بیان اینکه فاطمی و حسينی بودن تنها با شعار يا فاطمه و ياحسين تجلی پیدا نمی یابد عمل و رفتار فاطمی را ستود.

مدبر به فرازی از زيارت جامعه کبيره اشاره کرد و خلق و خوی نشأت گرفته از انس با اهل بیت را تأثیر وصال به بیت خواند

و گفت: بايد با ایجاد طهارت انفس و پاک کردن دل و جانمان در فکر وصل به اهل بيت باشيم.

مسئول دفتر نهادنمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق در پایان سخنانش اهل بيتی و فاطمی بودن  را مانع عذاب الهی برشمرد و گفت: باید بکوشیم عملمان فاطمی و اهل بيتی باشيم.

در بخش دیگری از مراسم معاونين دانشگاه هر کدام با تبريک سال نو  موارد حوزه مديريتی خود را یادآور شدند.

برگزاری مسابقه سفره هفت سين توسط امور بانوان دانشگاه نیز از جمله برنامه همایش اولین روز کاری کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی در سال جدید بود.

انتهای خبر/ج