کد خبر: 2778 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰

به همت بسیج دانشجویی انجام شد؛

اعزام گروه جهادی دانشگاه محقق اردبیلی به مناطق محروم+تصاویر

همزمان با ایام فعالیت های جهادی، گروه جهادی راه ناتمام دانشگاه محقق اردبیلی نیز به جمع جهادگران دانشجو پیوستند.

اعزام گروه جهادی دانشگاه محقق اردبیلی به مناطق محروم+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز همزمان با ایام فعالیت های جهادی، گروه جهادی راه ناتمام  دانشگاه محقق اردبیلی متشکل از دانشجویان جهادگر  به همت بسیج دانشجویی دانشگاه به مناطق محروم اعزام شدند.

پرویز پرزور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در گقتگو با خبرنگار ما به بیان فلسفه اردوهای جهادی پرداخت و گفت: هدف از اعزام دانشجویان جهادگر به مناطق محروم،تداوم راه شهدا و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی خودسازی خود دانشجویان جهادگر را نیز یکی از اهداف اصلی اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: دانشجویان جهادگر با استفاده از فرصت بوجود آمده می توانند با الگوگیری از زندگی ساده روستایی و فاصله گرفتن از تجملات دنیایی،پس از تقویت روحیه تعلق خاطر به این آب و خاک در برابر سیل تهاجم فرهنگی خود را واکسینه کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از بیتوته دانشجویان برادر در مناطق محروم خبرداد و گفت: دانشجویان جهادگر در روستاهای جابلو، آرخازلو و قره تپه به فعالیت های محرومیت زدایی خواهند پرداخت.

وی تعمیر مدرسه آرخازلو را در راستای فعالیت های عمرانی گروه جهادی عنوان کرد و گفت:کارگاه های سبک زندگی اسلامی،آسیب شناسی ماهواره و کارگاه های تخصصی در راستای اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های گروه جهادی را ناتمام است.

انتهای پیام/