کد خبر: 2672 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷

فعالان حجاب و عفاف دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تجلیل از فعالان عرصه حجاب عفاف با بیان اینکه در حال حاضر امورات فرهنگی دانشگاه رو به افزایش است، گفت: امید می رود این امورات در کنار حجم مطلوب، به نتیجه مطلوب نیز منجر شود.

فعالان حجاب و عفاف دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شدند

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر امورات فرهنگی دانشگاه رو به افزایش است، گفت: امید می رود این امورات در کنار حجم مطلوب، به نتیجه مطلوب نیز منجر شود.

وی با بیان اینکه فضای دانشگاه یک فضای غیراسلامی، بی بند و بار و غیر فرهنگی نیست، افزود: باید به نحوی عمل کنیم که اگر حتی نتوانیم گل سر سبد باشیم، خار نیز نباشیم.

صادقی تصریح کرد: قدم گذاشتن در مسیر اعتلای فرهنگ دینی علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم هایی محکم و استوار و بصیرتی دین مدار را طلب می کند.

دکتر عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، گفت: دانشگاه محقق اردبیلی به تک تک خواهران دانشگاهی که حیا، عفت و حجاب لازم را رعایت می کنند، افتخار می کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: تلاش ها و فعالیت های خواهران در دانشگاه و پایگاه در زمینه مسائل ارزشی و فرهنگی ستودنی است.

فنی اصل اظهارامیدواری کرد: خواهران دانشگاهی الگویی برای دانشجویان باشند و با عمل، رفتار و کردار مناسب، آرمان های خود را به آنان انتقال دهند.

در ادامه از فعالان حجاب و عفاف در دانشگاه محقق اردبیلی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

AWT IMAGE

*****************************

AWT IMAGE

*****************************

AWT IMAGE