پربازدیدترین ها

کد خبر: 2670 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸

رمان «پل معلق» در دانشگاه محقق اردبیلی بررسی شد

رمان «پل معلق» اثر محمدرضا بایرامی در دانشگاه محقق اردبیلی نقد و بررسی شد

 رمان «پل معلق» در دانشگاه محقق اردبیلی بررسی شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، رمان «پل معلق» اثر محمدرضا بایرامی به همت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه و با همکاری حوزه هنری استان نقد و بررسی شد.

حبیب ابراهیم پور رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی درنشست نقد و بررسی رمان پل معلق با بیان اینکه ارتباط موثر با جامعه از جمله ماموریت های مهم دانشکده و دانشگاه است گفت:در این راستا تاثیرات اجتماعی رشته ها در جامعه باید مشخص شود.

وی نویسندگانی همچون محمدرضا بایرامی را میراث معنوی و فرهنگی جامعه دانست و افزود: محمدرضا بایرامی نویسنده معاصر ایرانی است که دارای 40 رمان و مجموعه داستان های بلند برای کودکان، نوجوانان و جوانان است.

محمدرضا بایرامی نویسنده برجسته اردبیلی نیز با بیان اینکه کاری که دانشجویان در پایان نامه های خود در خصوص ادبیات داستانی و پایداری انجام می دهند کاری جدی است، گفت: خروجی کارهای دانشجویان باید در جامعه مورد استفاده قرار گیرد نه اینکه در قفسه های دانشکده و دانشگاه بایگانی شود.

گفتنی است محمدرضا بایرامی متولد ۱۳۴۰ در روستای لاطران در دامنه کوه سبلان استان اردبیل، نویسنده معاصر ایرانی است. بایرامی با کتاب کوه مرا صدا زد از قصه‌های سبلان توانست جایزه خرس طلایی و جایزه کبرای آبی سوییس و نیز جایزه کتاب سال سوییس را از آن خود نماید. خانم یوتا همیل رایش کتاب کوه مرا صدا زد را به آلمانی ترجمه کرده‌است. وی یکی از بهترین داستان نویسان کودک ونوجوان ۲۰ سال اخیر است. 

 رمان پل معلق تلخی روزهای آخر جنگ را بیان می کند.

انتهای پیام/