کد خبر: 2553 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰

تجمع دانشگاهیان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

عضو شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل از آحاد جامعه دانشگاهی استان برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین،در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

تجمع دانشگاهیان اردبیل به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش ابصارخبر،اعضای شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل با صدور بیانیه ای از آحاد جامعه دانشگاهی استان برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین،در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

عباس فنی اصل معاوت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتکو با خبرنگار ما با بیان اینکه روز جهانی قدس، میراث گران‏سنگ یگانه ابرمرد تاریخ معاصر، حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: این روز به یادماندنی چنان بر افکار آزادیخواهان و وجدان بیدار انسان‏های عدالت‏خواه جهان نقش بسته که جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به برگزاری راهپیمایی و اعتراض علیه رژیم غاصب اسرائیل گره زده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: روز جهانی قدس، روز وحدت، انسجام و یکپارچگی امت اسلام در برابر دشمنان خدا و قرآن و نقطه وصل همه ملت‏های آزادیخواه جهان است که با فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و رهایی قدس شریف در صحنه حاضر می شوند تا تنفر و انزجار خود را از مستکبران و زورگویان جهان به خصوص آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب اعلام نمایند.

عضو شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل در پایان سخنان خود از آحاد جامعه دانشگاهی اردبیل برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و بیعت دوباره خود را با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، درخواست کرد تا با تجمع خود مقابل مسجد قدس اردبیل در ساعت ۱۰/۴۵ صبح روز جمعه با به نمایش گذاشتن جلوه های وحدت و یکدلی  بصورت منسجم در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس شرکت کنند.

انتهای پیام/