پربازدیدترین ها

کد خبر: 2547 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸

دانشجویان دانشگاه محقق رتبه های برتر کارشناسی ارشد را بدست آوردند

اصغر بخشیان و علیرضا پیشیار دانشجویان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 95 رشته زراعت و اصلاح نباتات گرایش علف های هرز رتبه های 1 و 3 کشوری را به خود اختصاص دادند.

دانشجویان دانشگاه محقق رتبه های برتر کارشناسی ارشد را بدست آوردند

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، دو نفر از دانشجویان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان دانشگاه محقق اردبیلی موفق به کسب رتبه های اول و سوم کنکور کارشناسی ارشد شدند.

 موسی ترابی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان با اعلام خبر کسب رتبه های برتر کارشناسی ارشد توسط دانشجویان دانشکده کشاورزی و منابع مغان افزود: اصغر بخشیان و علیرضا پیشیار دانشجویان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان در آزمون سراسری کارشناسی ارشد سال 95 رشته زراعت و اصلاح نباتات گرایش علف های هرز  رتبه های 1 و 3  کشوری را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به تاثیر کسب چنین رتبه هایی در ایجاد انگیزه برای دانشجویان ادامه داد: خبر موفقیت این دو دانشجو  باعث ایجاد شور و شوق برای بقیه دانشجویان در جهت تلاش مضاعف در مطالعه و یادگیری شده و همچنین سبب انگیزه وافر اساتید و کارکنان برای تلاش بیشتر در آموزش دانشجویان می شود.

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان افزود: علاوه بر این دو دانشجوی ممتاز، تعدادی از دانشجویان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی مغان حائز رتبه های خوب  برای انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد سال 95 شده اند.

AWT IMAGE