پربازدیدترین ها

کد خبر: 2521 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

دانشگاه غیر سیاسی نمی تواند یک کشور را تغییر دهد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تجلیل از اعضای شورای مرکزی تشکل های دانشجویی با بیان اینکه دانشگاه غیر سیاسی نمی تواند یک کشور را تغییر دهد، گفت: دانشگاه باید از همه لحاظ در جامعه تأثیرگذار باشد.

دانشگاه غیر سیاسی نمی تواند یک کشور را تغییر دهد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر پنجشنبه آیین تجلیل از اعضای شورای مرکزی تشکل های دانشجویی به همت معاونت فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی در سالن بصیرت این دانشگاه برگزار شد.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در آیین تجلیل از اعضای شورای مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشگاه غیر سیاسی نمی تواند یک کشور را تغییر دهد، گفت: دانشگاه ها به جای اینکه از بیرون خط بگیرند، باید به خارج از دانشگاه نیز خط بدهند.

AWT IMAGE

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از حوزه و دانشگاه بعنوان دو نهاد ارزشمند کشور نام برد و گفت: این دو نهاد علمی تخصص های مختلفی را در کشور پشتیبانی می کنند.

صادقی در ادامه سخنان خود مهمترین ویژگی کار فرهنگی را تأثیرگذاری در همه حوزه ها خواند و گفت: باید شرایطی در دانشگاه فراهم شود تا دانشگاه از لحاظ معنوی برجسته بوده و قدم های اساسی برای رفاه و آبادانی آن برداشته شود.

میزان برنامه های فرهنگی دانشگاه نسبت به سال های گذشته افزایش محسوسی داشته است

 عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه مطرح شدن دانشگاه محقق اردبیلی در زمینه فرهنگی حاصل تلاش تشکل های دانشجویی است، گفت: سال گذشته برنامه های ارزشمندی در دانشگاه برگزار شده که دارای تنوع فراوانی در زمینه های مختلف بوده است.

AWT IMAGE

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برگزاری اردوهای دانشجویی و برنامه های مختلف قرآنی، ورزشی، تصریح کرد: برای اولین بار 80 نفر از دانشجویان به المپیادهای کشوری راه یافته اند و این خود مایه افتخار برای دانشگاه است.

فنی اصل با بیان اینکه برنامه های فرهنگی دانشگاه از 44 برنامه در فصل بهار سال 1392 به 272 برنامه در فصل بهار 1395 افزایش داشته است، گفت: برنامه های اجرا شده توسط تشکل های دانشجویی نیز از 10 برنامه در فصل بهار سال 1392 به 45 برنامه در فصل بهار سال 1395 افزایش یافته است.

وی افزود: میزان رشد برنامه های فرهنگی دانشگاه 518 درصد و برنامه های اجرا شده توسط تشکل های دانشجویی 350 درصد افزایش داشته است.

فرهنگ دارای دامنه ای وسیع است

فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه فرهنگ دارای دامنه ای وسیع است، گفت: روزانه بیش از 450 نفر از دانشجویان دانشگاه در برنامه های فرهنگی مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه هم اینک دانشگاه در مسیر توسعه فرهنگی قرار گرفته است،گفت: رویکرد دانشگاه محقق اردبیلی رویکردی ارزشی – علمی است و ما به این رویکرد می بالیم.

AWT IMAGE

 

انتهای پیام/